imiona i nazwiska członków zespołu kontrolnego, ich stanowiska służbowe i numery legitymacji służbowych;
5)
datę rozpoczęcia i przewidywany termin zakończenia kontroli;
6)
określenie przedmiotu i zakresu kontroli oraz okresu objętego kontrolą;
7)
pouczenie o obowiązku udostępnienia dokumentacji i udzielania wyjaśnień mających znaczenie dla prowadzonej kontroli;
8)
podpis osoby udzielającej upoważnienia, z podaniem zajmowanego stanowiska lub funkcji.
2.
Upoważnienie do przeprowadzenia kontroli sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden doręcza się dyrektorowi kontrolowanego urzędu, a drugi pozostawia w aktach kontroli. Dyrektor kontrolowanego urzędu potwierdza doręczenie upoważnienia na drugim egzemplarzu upoważnienia.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .