§ 2. - Szczegółowy tryb postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzory odpowiednich dokumentów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1992.90.453

Akt utracił moc
Wersja od: 7 lipca 2000 r.
§  2.
1.
Wniosek o nadanie orderu lub odznaczenia sporządza się na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia.
2.
Do wniosków o nadanie orderów sporządza się notatkę, a do wniosków o nadanie odznaczeń - wykaz. Wzory tych dokumentów stanowią załączniki nr 2 i 3 do rozporządzenia.
3.
W notatkach i wykazach należy zachować kolejność orderów i odznaczeń, określoną w § 15 i 16 rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 listopada 1992 r. w sprawie opisu, materiału, wymiarów, wzorów rysunkowych oraz sposobu i okoliczności noszenia odznak orderów i odznaczeń (Dz. U. Nr 90, poz. 452). Nazwiska osób, których dotyczą wnioski, umieszcza się w porządku alfabetycznym w ramach każdej klasy orderu lub stopnia odznaczenia, stosując ciągłą numerację do wszystkich nazwisk umieszczonych w notatce lub wykazie.
4.
Do wniosków o nadanie orderów lub odznaczeń pośmiertnie sporządza się dokumenty, o których mowa w ust. 2, odrębnie.