§ 11. - Szczegółowy tryb postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzory odpowiednich dokumentów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1992.90.453

Akt utracił moc
Wersja od: 7 lipca 2000 r.
§  11.
1.
W przypadku zgubienia lub zniszczenia odznaki posiadanego orderu lub odznaczenia Kancelaria na prośbę osoby odznaczonej może ponownie wydać odznakę nadanego jej orderu lub odznaczenia. Ponowne wydanie odznaki orderu lub odznaczenia następuje za zwrotem kosztów jej wytworzenia.
2.
Przepis ust. 1 ma odpowiednie zastosowanie w przypadku zgubienia lub zniszczenia legitymacji posiadanego orderu lub odznaczenia. Wówczas Kancelaria może wydać wtórnik legitymacji, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia. Wydanie wtórnika legitymacji następuje nieodpłatnie.
3.
O ponowne wydanie odznaki orderu lub odznaczenia oraz wtórnika legitymacji może wystąpić również członek najbliższej rodziny osoby odznaczonej.