Rozdział 5 - Wpisy w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej. Przepisy szczegółowe dla poszczególnych rodzajów podmiotów - Szczegółowy sposób prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowa treść wpisów w tych rejestrach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2000.117.1237

Akt utracił moc
Wersja od: 20 kwietnia 2011 r.

Rozdział  5

Wpisy w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej.

Przepisy szczegółowe dla poszczególnych rodzajów podmiotów

Fundacje, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe oraz podmioty podlegające obowiązkowi wpisu do rejestru na podstawie art. 49a ust. 1 ustawy 122

§  116. 
W dziale pierwszym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej:
a)
w polu pierwszym - oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b)
w polu drugim - numer REGON; przy wniosku o rejestrację nowej organizacji pole może pozostać nie wypełnione,
c)
w polu trzecim - nazwę organizacji,
d) 123
 w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) 124
 w polu piątym - nie dokonuje się wpisów,
f) 125
 w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,
2)
w rubryce drugiej:
a)
w polu pierwszym - siedzibę organizacji,
b)
w polu drugim - adres organizacji,
3)
w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a)
w polu pierwszym - nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b)
w polu drugim - siedzibę jednostki terenowej lub oddziału,
c)
w polu trzecim - adres jednostki terenowej lub oddziału,
4)
w rubryce czwartej - informacje o statucie:

w polu pierwszym - informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w wypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu - zaznaczenie tej okoliczności,

5)
w rubryce piątej:

w polu pierwszym - czas, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony",

6)
w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez połączenie lub podział innych podmiotów:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f) ustawy, co obejmuje: połączenie lub podział,
b)
w polu drugim - opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia lub podziału,
c)
w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d)
w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstała organizacja w wyniku podziału lub połączenia:
w polu pierwszym - nazwę,
w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer REGON,
7) 126
 w rubryce siódmej - dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a)
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
b)
w polu drugim - imiona,
c)
w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,
d)
w polu czwartym - numer KRS,
8) 127
 (skreślony),
9) 128
 w rubryce ósmej - organ sprawujący nadzór, co obejmuje:

w polu pierwszym - nazwę organu.

§  1161129
 W dziale pierwszym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej w rubryce 1 w polu 6 nie dokonuje się wpisów dla podmiotów posiadających następujące formy prawne:
1)
związki zawodowe rolników indywidualnych,
2)
zrzeszenia handlu i usług,
3)
zrzeszenia transportu,
4)
ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń handlu i usług,
5)
ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń transportu,
6)
ogólnokrajowe związki międzybranżowe,
7)
ogólnokrajowe zrzeszenia międzybranżowe,
8)
związki zawodowe, co obejmuje także ich jednostki organizacyjne posiadające osobowość prawną,
9)
związki pracodawców,
10)
federacje i konfederacje związków pracodawców.
§  117. 
W przypadku gdy w rubryce 3, 4, 7, 8 lub w podrubryce 1 rubryki 6 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§  118.  130
 W dziale drugim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje, o których mowa w § 100 pkt 1 i 2 oraz § 101.
§  119.  131
 W dziale trzecim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów,
2)
w rubryce drugiej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów, z wyjątkiem podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego, dla których wpisuje się:
a)
w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,
b)
w polu drugim - nie dokonuje się wpisów,
c)
w polu trzecim - nie dokonuje się wpisów,
d)
w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,
3)
w rubryce trzeciej:

w polu pierwszym - cel działania organizacji,

4)
w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:
a)
w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,
b)
w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.
§  1191132
 W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.
§  120.  133
 W dziale czwartym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w § 37 i § 371, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę partnerską i spółkę komandytową zastępuje stowarzyszenie, inna organizacja społeczna lub zawodowa i fundacja.
§  121. 
W dziale piątym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w § 57 i § 58, przy czym spółkę z o.o. oraz spółkę akcyjną zastępuje stowarzyszenie, inna organizacja społeczna lub zawodowa i fundacja.
§  122.  134
 W dziale szóstym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje wskazane w rozdziale 4 w § 105 i § 106, z wyjątkiem informacji o zawieszeniu i wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej.

Publiczne zakłady opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego

§  123. 
W dziale pierwszym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej:
a)
w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "publiczny zakład opieki zdrowotnej" lub "kolumna transportu sanitarnego",
b)
w polu drugim - numer REGON; przy wniosku o rejestrację nowego podmiotu pole może pozostać nie wypełnione,
c)
w polu trzecim - nazwę zakładu lub kolumny transportu sanitarnego,
d)
w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru - "Rejestr publicznych zakładów opieki zdrowotnej" lub "Rejestr kolumn transportu sanitarnego", nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,
e) 135
 w polu piątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,
2)
w rubryce drugiej:
a)
w polu pierwszym - siedzibę publicznego zakładu opieki zdrowotnej lub kolumny transportu sanitarnego,
b)
w polu drugim - adres publicznego zakładu opieki zdrowotnej lub kolumny transportu sanitarnego,
3)
w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez publiczny zakład opieki zdrowotnej lub kolumnę transportu sanitarnego jednostek terenowych:
a)
w polu pierwszym - nazwę jednostki terenowej,
b)
w polu drugim - siedzibę jednostki terenowej,
c)
w polu trzecim - adres jednostki terenowej,
4)
w rubryce czwartej - informacje o statucie:

w polu pierwszym - informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów,

5)
w rubryce piątej:

w polu pierwszym - czas, na jaki został utworzony publiczny zakład opieki zdrowotnej lub kolumna transportu sanitarnego; jeżeli podmiot został utworzony na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony",

6)
w rubryce szóstej - oznaczenie podmiotu, który utworzył publiczny zakład opieki zdrowotnej lub kolumnę transportu sanitarnego:
a)
w polu pierwszym - nazwę,
b)
w polu drugim - numer REGON podmiotu, jeżeli podmiot taki numer posiada,
c)
w polu trzecim - numer KRS,
7)
w rubryce siódmej - organ sprawujący nadzór, co obejmuje:

w polu pierwszym - nazwę organu,

8) 136
 w rubryce ósmej - dane o sposobie powstania publicznego zakładu opieki zdrowotnej, jeżeli powstał przez połączenie lub przekształcenie:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje powstanie publicznego zakładu opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia,
b)
w polu drugim - opis sposobu powstania publicznego zakładu opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia oraz informacje o dokumencie stanowiącym podstawę połączenia lub przekształcenia,
c)
w podrubryce pierwszej - dane podmiotów, z których powstał publiczny zakład opieki zdrowotnej w wyniku połączenia lub przekształcenia:
w polu pierwszym - nazwę,
w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer REGON.
§  124.  137
 W przypadku gdy w rubryce 3 lub 4 lub w podrubryce 1 rubryki 8 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§  125. 
W dziale drugim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - organ uprawniony do reprezentacji podmiotu:
a)
w polu pierwszym - nazwę organu uprawnionego do reprezentowania publicznego zakładu opieki zdrowotnej - "kierownik publicznego zakładu opieki zdrowotnej" lub "kierownik kolumny transportu sanitarnego",
b)
w polu drugim - nazwisko kierownika,
c)
w polu trzecim - imiona kierownika,
d)
w polu czwartym - numer PESEL kierownika,
e)
w polu piątym - kwalifikacje kierownika publicznego zakładu opieki zdrowotnej,
2) 138
 w rubryce drugiej - organy nadzoru:
a)
w polu pierwszym - nazwę organu nadzoru,
b)
w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu nadzoru:
-
w polu pierwszym - nazwisko,
-
w polu drugim - imiona,
-
w polu trzecim - numer PESEL.
§  1251139
 W przypadku gdy w rubryce drugiej lub podrubryce pierwszej rubryki drugiej zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§  126.  140
 W dziale trzecim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej dla publicznych zakładów opieki zdrowotnej i kolumn transportu sanitarnego nie dokonuje się wpisów,
2)
w rubryce drugiej dla publicznych zakładów opieki zdrowotnej i kolumn transportu sanitarnego nie dokonuje się wpisów, z wyjątkiem podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego, dla których wpisuje się:
a)
w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,
b)
w polu drugim - nie dokonuje się wpisów,
c)
w polu trzecim - nie dokonuje się wpisów,
d)
w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,
3)
w rubryce trzeciej:

w polu pierwszym - cel działania organizacji,

4)
w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:
a)
w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,
b)
w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.
§  1261141
 W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.
§  127.  142
 W dziale czwartym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się informacje wskazane w § 37 i § 371, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę partnerską i spółkę komandytową zastępuje publiczny zakład opieki zdrowotnej i kolumna transportu sanitarnego.
§  128. 
W dziale piątym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się informacje wskazane w rozdziale 4 w § 57 i § 58, przy czym spółkę z o.o. oraz spółkę akcyjną zastępuje publiczny zakład opieki zdrowotnej i kolumna transportu sanitarnego.
§  129. 
W dziale szóstym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:
a)
w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji: informację, czy zarządzeniem, czy uchwałą oraz organ wydający zarządzenie lub podejmujący uchwałę, datę zarządzenia lub podjęcia uchwały, numer zarządzenia lub uchwały,
b)
w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c)
w polu trzecim - sposób reprezentacji publicznego zakładu opieki zdrowotnej przez likwidatorów,
d)
w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
w polu drugim - imiona,
w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,
w polu czwartym - numer KRS,
2) 143
 w rubryce drugiej - informacje o połączeniu lub przekształceniu publicznego zakładu opieki zdrowotnej lub o przekształceniu kolumny transportu sanitarnego:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
przekształcenie w inny podmiot,
połączenie z innym publicznym zakładem opieki zdrowotnej,
b)
w polu drugim - opis sposobu połączenia lub przekształcenia oraz informacje o dokumencie stanowiącym podstawę połączenia lub przekształcenia,
c)
w podrubryce pierwszej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej - dane podmiotu przejmującego publiczny zakład opieki zdrowotnej lub podmiotu powstałego w wyniku przekształcenia lub połączenia:
w polu pierwszym - nazwę,
w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer REGON,
d)
w podrubryce drugiej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej - dane podmiotów przejętych przez publiczny zakład opieki zdrowotnej w wyniku połączenia:
w polu pierwszym - nazwę,
w polu drugim - nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer REGON,
3)
w rubryce trzeciej - informacje o decyzji o wykreśleniu publicznego zakładu opieki zdrowotnej lub kolumny transportu sanitarnego:
a)
w polu pierwszym - nazwę organu wydającego decyzję o wykreśleniu,
b)
w polu drugim - datę decyzji,
c)
w polu trzecim - numer decyzji o wykreśleniu.
§  130.  144
 W przypadku gdy w rubryce 1 lub 2 lub podrubryce 1 rubryki 1, lub w podrubryce 2 rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
122 Tytuł oddziału 1 zmieniony przez § 1 pkt 48 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
123 § 116 pkt 1 lit. d) zmieniona przez § 1 pkt 49 lit. a) rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
124 § 116 pkt 1 lit. e) dodana przez § 1 pkt 49 lit. b) rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
125 § 116 pkt 1 lit. f) dodana przez § 1 pkt 49 lit. b) rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
126 § 116 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 14 lit. a) rozporządzenia z dnia 5 lutego 2002 r. (Dz.U.02.17.165) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 9 marca 2002 r.
127 § 116 pkt 8 skreślony przez § 1 pkt 14 lit. b) rozporządzenia z dnia 5 lutego 2002 r. (Dz.U.02.17.165) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 9 marca 2002 r.
128 § 116 pkt 9 zmieniony przez § 1 pkt 14 lit. c) rozporządzenia z dnia 5 lutego 2002 r. (Dz.U.02.17.165) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 9 marca 2002 r.
129 § 1161 dodany przez § 1 pkt 50 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
130 § 118 zmieniony przez § 1 pkt 51 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 31 października 2003 r.
131 § 119 zmieniony przez § 1 pkt 52 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
132 § 1191 dodany przez § 1 pkt 53 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
133 § 120 zmieniony przez § 1 pkt 25 rozporządzenia z dnia 21 kwietnia 2005 r. (Dz.U.05.82.717) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 27 maja 2005 r.
134 § 122 zmieniony przez § 1 pkt 23 rozporządzenia z dnia 12 lutego 2009 r. (Dz.U.09.30.200) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 marca 2009 r.
135 § 123 pkt 1 lit. e) dodana przez § 1 pkt 54 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
136 § 123 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 27 listopada 2007 r. (Dz.U.07.228.1684) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2008 r.
137 § 124 zmieniony przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 27 listopada 2007 r. (Dz.U.07.228.1684) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2008 r.
138 § 125 pkt 2 dodany przez § 1 pkt 15 rozporządzenia z dnia 5 lutego 2002 r. (Dz.U.02.17.165) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 9 marca 2002 r.
139 § 1251 dodany przez § 1 pkt 16 rozporządzenia z dnia 5 lutego 2002 r. (Dz.U.02.17.165) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 9 marca 2002 r.
140 § 126 zmieniony przez § 1 pkt 55 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2004 r.
141 § 1261 dodany przez § 1 pkt 56 rozporządzenia z dnia 17 października 2003 r. (Dz.U.03.186.1821) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 31 października 2003 r.
142 § 127 zmieniony przez § 1 pkt 26 rozporządzenia z dnia 21 kwietnia 2005 r. (Dz.U.05.82.717) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 27 maja 2005 r.
143 § 129 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 27 listopada 2007 r. (Dz.U.07.228.1684) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2008 r.
144 § 130 zmieniony przez § 1 pkt 7 rozporządzenia z dnia 27 listopada 2007 r. (Dz.U.07.228.1684) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2008 r.