Szczegółowy sposób prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.874

Akt utracił moc
Wersja od: 31 lipca 2012 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SKARBU PAŃSTWA1)
z dnia 25 lipca 2012 r.
w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa

Na podstawie art. 56 ust. 6 ustawy z dnia 30 sierpnia 1996 r. o komercjalizacji i prywatyzacji (Dz. U. z 2002 r. Nr 171, poz. 1397, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
Rozporządzenie określa:
1)
szczegółowy sposób prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa, zwanego dalej "Funduszem", utworzonego na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1996 r. o komercjalizacji i prywatyzacji;
2)
sposób postępowania w zakresie uzupełniania środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa;
3)
sposób postępowania w zakresie pokrywania i rozliczania kosztów realizacji zadań, o których mowa w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa (Dz. U. Nr 106, poz. 493, z późn. zm.3)).
1. 
Fundusz stanowi wyodrębniony rachunek bankowy, którym dysponuje minister właściwy do spraw Skarbu Państwa, zwany dalej "dysponentem Funduszu".
2. 
Obsługę finansowo-księgową Funduszu prowadzi urząd obsługujący dysponenta Funduszu.
3. 
Wojewoda prowadzi ewidencję należności i zobowiązań wynikających z realizacji zadań wymienionych w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa.
Roczny plan finansowy Funduszu, zwany dalej "planem finansowym Funduszu", obejmuje:
1)
przychody i koszty Funduszu;
2)
stan początkowy i końcowy środków pieniężnych, należności i zobowiązań.
1. 
Wojewoda otwiera w Banku Gospodarstwa Krajowego pomocniczy rachunek bankowy, na który:
1)
przekazywane są środki na realizację zadań wymienionych w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa;
2)
wpływają środki uzyskane przez wojewodę w związku z wykonywaniem zadań, o których mowa w pkt 1.
2. 
W przypadku środków, które zostały zgromadzone oraz niewydatkowane, wojewoda przekazuje do Banku Gospodarstwa Krajowego stałe zlecenie przekazywania na koniec każdego dnia roboczego z pomocniczego rachunku bankowego wojewody na rachunek Funduszu takich środków.
3. 
Wojewoda w terminie 10 dni od zakończenia każdego miesiąca przekazuje dysponentowi Funduszu raport o stanie należności i sposobie rozliczenia środków należnych Funduszowi, o których mowa w ust. 1 pkt 2.
4. 
Wzór raportu, o którym mowa w ust. 3, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
5. 
Wojewoda nie dokonuje potrąceń ze środków, o których mowa w ust. 1 pkt 2 na pokrycie kosztów realizacji zadań, o których mowa w ust. 1 pkt 1.
6. 
Dysponent Funduszu informuje wojewodę o wysokości środków, które wpłynęły w danym miesiącu na rachunek Funduszu z pominięciem rachunku pomocniczego wojewody do 15 dnia kolejnego miesiąca, w celu prawidłowego rozliczenia wpłat.
1. 
Dysponent Funduszu, na wniosek likwidatora lub syndyka masy upadłości, może podjąć decyzję o uzupełnieniu środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa.
2. 
Do wniosku o uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa dołącza się opinię organu założycielskiego lub organu nadzorującego odnoszącą się do zasadności uzupełnienia środków.
3. 
Wzór wniosku o uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.
4. 
Wzór wniosku o uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.
1. 
Przekazanie środków Funduszu na uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa następuje po podjęciu decyzji, o której mowa w § 5 ust. 1, i zawarciu odpowiednio z likwidatorem lub syndykiem masy upadłości umowy o uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego na rachunek podmiotu, którego wniosek dotyczy, w kwotach i terminach wynikających z tej umowy.
2. 
Środków Funduszu przekazanych na uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego lub spółki z udziałem Skarbu Państwa nie przeznacza się na pokrycie zobowiązań likwidowanego lub upadłego podmiotu powstałych przed dniem, odpowiednio, postawienia przedsiębiorstwa państwowego w stan likwidacji, otwarcia likwidacji spółki z udziałem Skarbu Państwa albo ogłoszenia upadłości tych podmiotów.
1. 
Rozliczenie środków przekazanych na uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego jest dokonywane na podstawie przekazanej, odpowiednio, przez likwidatora lub syndyka masy upadłości dysponentowi Funduszu noty księgowej wraz z zestawieniem poniesionych wydatków oraz dokumentami potwierdzającymi ich dokonanie.
2. 
Do noty księgowej dołącza się opinię organu założycielskiego przedsiębiorstwa państwowego lub organu nadzoru spółki o prawidłowości wydatkowania środków.
3. 
Wzór noty księgowej, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 4 do rozporządzenia.
4. 
Wzór zestawienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 5 do rozporządzenia.
W terminach określonych przez dysponenta Funduszu wojewoda przygotowuje, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do rozporządzenia, informacje dotyczące następnego roku budżetowego w zakresie:
1)
kosztów wykonywania zadań wymienionych w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa;
2)
przewidywanych wydatków na dofinansowanie procesów likwidacji i postępowań upadłościowych przedsiębiorstw państwowych, dla których pełni funkcję organu założycielskiego.
1. 
Wojewoda wydatkuje środki Funduszu do wysokości określonej przez dysponenta Funduszu na dany rok budżetowy w danym paragrafie klasyfikacji budżetowej, w ramach rocznego planu finansowego Funduszu.
2. 
W przypadku konieczności dokonania zmiany wysokości kwot, o których mowa w ust. 1, wojewoda występuje do dysponenta Funduszu o dokonanie ich zmiany.
3. 
Wystąpienie, o którym mowa w ust. 2, jest dokonywane w formie pisemnej i wymaga uzasadnienia.
4. 
Dysponent Funduszu po przeprowadzeniu procedury zmiany planu finansowego Funduszu informuje wojewodę o zmianie wysokości przyznanych na dany rok budżetowy kwot.
1. 
Wojewoda w terminie do 25 dnia każdego miesiąca przesyła do dysponenta Funduszu zgłoszenia zapotrzebowań na środki finansowe na następny miesiąc, wskazując dzień, w którym nastąpi wydatkowanie środków.
2. 
Wzór zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 7 do rozporządzenia.
3. 
W przypadku powstania zobowiązania po terminie, o którym mowa w ust. 1, wojewoda występuje niezwłocznie do dysponenta Funduszu o dodatkowe środki w celu terminowego uregulowania zobowiązań.
Dysponent Funduszu przekazuje środki na pokrycie kosztów wykonywania zadań, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, na pomocnicze rachunki bankowe wojewodów w dniu wskazanym w zapotrzebowaniu na dany miesiąc.
1. 
Wojewoda w terminie 10 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazuje do dysponenta Funduszu rozliczenie środków Funduszu otrzymanych na dany miesiąc.
2. 
Rozliczenie środków, o którym mowa w ust. 1, jest sporządzane zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do rozporządzenia.
Płatności zobowiązań wojewody, których termin uregulowania przypada w okresie od dnia 29 do dnia 31 grudnia, należy dokonać w terminie do dnia 28 grudnia tego samego roku.
1. 
Dysponent Funduszu sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego Funduszu oraz w zakresie ogółu operacji finansowych, w szczególności należności i zobowiązań, w terminach i na zasadach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 41 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.4)), z uwzględnieniem ust. 2 i 3.
2. 
Wojewoda sporządza kwartalne pomocnicze sprawozdania z wykonania planu finansowego Funduszu zgodnie z wzorem kwartalnego sprawozdania określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i przekazuje te sprawozdania dysponentowi Funduszu nie później niż 15 dnia następującego po upływie okresu sprawozdawczego, przy czym sprawozdanie za czwarty kwartał nie później niż 45 dnia po upływie tego kwartału.
3. 
Wojewoda sporządza kwartalne pomocnicze sprawozdania w zakresie ogółu operacji finansowych, w szczególności należności i zobowiązań, zgodnie z wzorem kwartalnego sprawozdania określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 41 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i przekazuje je dysponentowi Funduszu nie później niż 15 dnia następującego po upływie okresu sprawozdawczego. Sprawozdanie za czwarty kwartał przekazuje się nie później niż do dnia 31 stycznia następnego roku.
Do złożonych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia wniosków o uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesów likwidacyjnych lub postępowań upadłościowych oraz do zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia umów w tym zakresie stosuje się przepisy dotychczasowe.
Rozliczenie środków Funduszu otrzymanych przez wojewodę przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia na pokrycie kosztów zadań wymienionych w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, następuje w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.5)
______

1) Minister Skarbu Państwa kieruje działem administracji rządowej - Skarb Państwa, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 248, poz. 1488).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 240, poz. 2055, z 2003 r. Nr 60, poz. 535 i Nr 90, poz. 844, z 2004 r. Nr 6, poz. 39, Nr 116, poz. 1207, Nr 123, poz. 1291 i Nr 273, poz. 2703 i 2722, z 2005 r. Nr 167, poz. 1400, Nr 169, poz. 1418, Nr 178, poz. 1479 i Nr 184, poz. 1539, z 2006 r. Nr 107, poz. 721 i Nr 208, poz. 1532, z 2008 r. Nr 180, poz. 1109, z 2009 r. Nr 13, poz. 70 i Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 144, Nr 108, poz. 685, Nr 182, poz. 1228 i Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 34, poz. 171 oraz z 2012 r. poz. 459.

3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 106, poz. 673, Nr 115, poz. 741 i Nr 141, poz. 943, z 1998 r. Nr 155, poz. 1014, z 2000 r. Nr 48, poz. 550, z 2001 r. Nr 4, poz. 26, z 2002 r. Nr 25, poz. 253 i Nr 240, poz. 2055, z 2004 r. Nr 99, poz. 1001, Nr 123, poz. 1291 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1417 i Nr 183, poz. 1538, z 2006 r. Nr 107, poz. 721, z 2009 r. Nr 157, poz. 1241 i Nr 206, poz. 1590, z 2010 r. Nr 229, poz. 1496, z 2011 r. Nr 34, poz. 171, Nr 122, poz. 695 i Nr 185, poz. 1092 oraz z 2012 r. poz. 459.

4) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726 oraz z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i Nr 291, poz. 1707.

5) Niniejsze rozporządzenie poprzedzone było rozporządzeniem Ministra Skarbu Państwa z dnia 29 czerwca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 118, poz. 801), które utraciło moc zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 16 marca 2012 r. o likwidacji delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa (Dz. U. poz. 459).

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

WZÓR

______________________________

Wojewoda

Raport o stanie należności i sposobie rozliczenia środków należnych Funduszowi

Skarbu Państwa

za okres:_________________________

(miesiąc, rok)

Poz.OpisParagraf klasyfikacji budżetowej
123456
1Saldo należności na początek okresu
2Kwota zwiększeń należności
3Kwota zmniejszeń należności
4Kwota środków wpłaconych na

rachunek pomocniczy

Wojewody

a) rozliczonych
b) nierozliczonych
5Kwota środków wpłaconych na

rachunek Funduszu

a) rozliczonych
b) nierozliczonych
6Kwota środków wpłaconych w poprzednich

okresach, a rozliczona w bieżącym

7Saldo należności na koniec okresu [1+2-3-4a-5a-6]
8Kwota należności trudno ściągalnych
9Kwota nowych należności powstałych w okresie
Sporządził (imię i nazwisko): (data
Data:(podpis wojewody)
Tel.:

Uwagi:

W przypadku wprowadzenia nowej należności (poz. 2), dotychczas nieujętej w ewidencji, wykazuje się

również kwotę nowych należności powstałych w okresie (poz. 9). W przypadku stwierdzenia, że nowa

należność jest trudno ściągalna, należy zwiększyć również pozycję Kwota należności trudno ściągalnych

(poz. 8).

)

ZAŁĄCZNIK Nr  2

WZÓR

...................................., dnia ...............................

WNIOSEK

O UZUPEŁNIENIE ŚRODKÓW BRAKUJĄCYCH NA POKRYCIE KOSZTÓW

PROCESU LIKWIDACYJNEGO

PRZEDSIĘBIORSTWA PAŃSTWOWEGO/SPÓŁKI Z UDZIAŁEM SKARBU

PAŃSTWA*

1. Firma podmiotu: ..................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

(siedziba)

..............................................................................................................................................................................

(telefon kontaktowy, faks)

2. NIP: .....................................................................................................................................................................

3. REGON: ..............................................................................................................................................................

4. Wnioskodawca: ...................................................................................................................................................

(imię i nazwisko/firma*)

..............................................................................................................................................................................

(adres zamieszkania/siedziba*)

..............................................................................................................................................................................

(telefon kontaktowy, faks)

5. Podstawa prawna likwidacji podmiotu:

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

6. Data rozpoczęcia procesu likwidacji: .................................................................................................................

(dzień-miesiąc-rok)

7. Koszty procesu likwidacji i źródła ich sfinansowania na dzień złożenia wniosku

Koszty

likwidacji

ogółem według

harmonogramu

Przychody

ogółem według

harmonogramu

Kwota

wydatkowana

dotychczas

przez

likwidatora

Zaktuali-

zowane

koszty

ogółem

Kwota

zapotrze-

bowania

ogółem

Źródła pokrycia

brakujących środków

w poszczególnych latach

Przewidywane

wpływy na

Fundusz Skarbu

Państwa po

zakończeniu

procesu likwidacji

Środki

podmiotu

Fundusz

Skarbu

Państwa

8. Przewidywany termin zakończenia procesu likwidacji: .....................................................................................

(miesiąc, rok)

9. Kwota dofinansowania z Funduszu Skarbu Państwa wnioskowana przez likwidatora,

w złotych: ............................................................................................................................................................

słownie: ...............................................................................................................................................................

10. Przyznaną kwotę dofinansowania proszę przekazać na następujący rachunek bankowy:

Nazwa posiadacza rachunku bankowego: ...........................................................................................................

Nazwa banku: ......................................................................................................................................................

Numer rachunku: ................................................................................................................................................

11. Preliminarz kosztów procesu likwidacyjnego podmiotu obejmujący dofinansowanie

z Funduszu Skarbu Państwa

Lp.WyszczególnienieKwotaTermin realizacji

(miesiąc/rok)

Ogółem

12. Harmonogram wykorzystania środków z Funduszu Skarbu Państwa

RokWyszczególnienie w zł
Rok ......I kwartałII kwartałIII kwartałIV kwartałOgółem
Rok ......I kwartałII kwartałIII kwartałIV kwartałOgółem

Oświadczam, że koszty, o których mowa w punkcie 11, nie stanowią zobowiązań

likwidowanego podmiotu powstałych przed dniem postawienia w stan likwidacji/otwarcia

likwidacji*.

Zobowiązuję się do każdorazowego rozliczania otrzymanych kwot środków pochodzących

z Funduszu Skarbu Państwa notą księgową oraz do udokumentowania poniesionych kosztów

kopią dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających poniesione wydatki.

Data ......................................... ___________________________________

(podpis likwidatora)

Załączniki do wniosku:

1. Opinia organu założycielskiego lub organu nadzorującego odnosząca się do zasadności

uzupełnienia środków.

2. Bilans otwarcia likwidacji (w przypadku likwidacji trwającej dłużej niż 1 rok – ostatni

bilans).

3. Opis przebiegu likwidacji.

4. Wykaz rzeczowych składników majątkowych likwidowanego podmiotu wraz z aktualną

wyceną, jeżeli została wykonana do dnia złożenia wniosku.

* Niepotrzebne skreślić.

)

ZAŁĄCZNIK Nr  3

WZÓR

WNIOSEK

O UZUPEŁNIENIE ŚRODKÓW BRAKUJĄCYCH NA POKRYCIE KOSZTÓW

POSTĘPOWANIA UPADŁOŚCIOWEGO

PRZEDSIĘBIORSTWA PAŃSTWOWEGO/SPÓŁKI Z UDZIAŁEM SKARBU

PAŃSTWA*

1. Firma podmiotu: ..................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

(siedziba)

..............................................................................................................................................................................

(telefon kontaktowy, faks)

2. NIP: .....................................................................................................................................................................

3. REGON: ..............................................................................................................................................................

4. Wnioskodawca: ...................................................................................................................................................

(imię i nazwisko/firma*)

.............................................................................................................................................................................

(adres zamieszkania/siedziba*)

..............................................................................................................................................................................

(telefon kontaktowy, faks)

5. Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości:

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

6. Kwota przewidywana do podziału między wierzycieli masy upadłości:

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

7. Koszty postępowania upadłościowego finansowane z masy upadłości:

...................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

8. Przewidywany termin zakończenia postępowanie upadłościowego: ..................................................................

(miesiąc, rok)

9. Kwota dofinansowania z Funduszu Skarbu Państwa wnioskowana przez likwidatora,

w złotych: ............................................................................................................................................................

słownie: ...............................................................................................................................................................

10. Przyznaną kwotę dofinansowania proszę przekazać na następujący rachunek bankowy:

Nazwa posiadacza rachunku bankowego: ...........................................................................................................

Nazwa banku: ......................................................................................................................................................

Numer rachunku: ................................................................................................................................................

11. Preliminarz kosztów postępowania upadłościowego podmiotu obejmujący dofinansowanie

z Funduszu Skarbu Państwa

Lp.WyszczególnienieKwotaTermin realizacji

(miesiąc/rok)

Ogółem

12. Harmonogram wykorzystania środków z Funduszu Skarbu Państwa

RokWyszczególnienie w zł
Rok .......I kwartałII kwartałIII kwartałIV kwartałOgółem
Rok .......I kwartałII kwartałIII kwartałIV kwartałOgółem

Oświadczam, że koszty, o których mowa w pkt 11, nie stanowią zobowiązań upadłego podmiotu

powstałych przed dniem ogłoszenia upadłości.

Zobowiązuję się do każdorazowego rozliczania otrzymanych kwot środków pochodzących

z Funduszu Skarbu Państwa notą księgową oraz do udokumentowania poniesionych kosztów

kopią dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających poniesione

wydatki.

Data ............................ ___________________________________

(podpis syndyka)

Załączniki do wniosku:

1. Opinia organu założycielskiego lub organu nadzorującego odnosząca się do zasadności

uzupełnienia środków.

2. Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości.

3. Bilans otwarcia upadłości (w przypadku upadłości trwającej dłużej niż 1 rok – ostatni

bilans).

4. Opis przebiegu upadłości.

5. Wykaz rzeczowych składników majątkowych podmiotu przeznaczonych do zbycia, wraz

z wyceną na dzień ogłoszenia upadłości, oraz zestawienie informujące o wartości

sprzedanego majątku w celu zaspokojenia wierzycieli.

6. Postanowienie sądu o przyznaniu zaliczek w poczet wynagrodzenia syndyka.

7. Postanowienie sądu o wynagrodzeniu syndyka.

* Niepotrzebne skreślić.

)

ZAŁĄCZNIK Nr  4

WZÓR

Wystawca: Odbiorca:

Ministerstwo Skarbu Państwa

ul. Krucza 36/Wspólna 6

........................................................... 00-525 Warszawa

(pieczęć przedsiębiorstwa/spółki*)

NOTA KSIĘGOWA nr ....................

Z DNIA ..............................................

ORYGINAŁ/KOPIA*

Obciążyliśmy

kwotą

TREŚĆ
Rozliczenie dofinansowania ................

.........................................................

(podpis likwidatora/syndyka*)

* Niepotrzebne skreślić.

)

ZAŁĄCZNIK Nr  5

WZÓR

Zestawienie poniesionych wydatków na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego/postępowania upadłościowego*

sfinansowanych ze środków Funduszu Skarbu Państwa

Lp.Tytuł wydatku

z preliminarza

Kwota

z preliminarza

Kwota

dotychczas

wydatkowana

z dofinansowania

Dokument

potwierdzający

zapłatę

Nr

załącznika

Sposób

zapłaty

Kwota

faktycznie

zapłacona

w bieżącym

okresie

Kwota zapłacona

z dofinansowania

w bieżącym

okresie

Data

zapłaty

Łączna kwota

wydatkowana

z dofinansowania

[4+9]

1234567891011
1
Razem
2
Razem
Ogółem
Zwrot

niewykorzystanych

środków

(data)
(podpis likwidatora/syndyka*)

Załącznik:

Kopie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki.

* Niepotrzebne skreślić.

)

ZAŁĄCZNIK Nr  6

WZÓR

______________________

Wojewoda

Przewidywane koszty realizacji zadań, o których mowa w art. 7b ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania

uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, oraz wydatki na dofinansowanie procesów likwidacji i postępowań upadłościowych

przedsiębiorstw państwowych, dla których wojewoda pełni funkcję organu założycielskiego

Lp.Nazwa wydatku zgodnie z klasyfikacją budżetową*Paragraf

klasyfikacji

budżetowej

Kwota w złPozycja budżetu w układzie

zadaniowym**

12345
RAZEM
(data)
Sporządził (imię i nazwisko):(podpis wojewody)
Data:
Tel.:

* Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków

pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. Nr 38, poz. 207 i Nr 235, poz. 1546, z 2011 r. Nr 185, poz. 1098 i Nr 296, poz. 1758 oraz z 2012 r. poz. 421).

** Należy wskazać pozycję z katalogu funkcji, zadań, podzadań i działań, stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu, trybu

i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (na dany rok budżetowy).

)

ZAŁĄCZNIK Nr  7

WZÓR

______________________

Wojewoda

Zapotrzebowanie na środki finansowe Funduszy Skarbu Państwa na miesiąc .........................

Nazwa wydatku zgodnie

z klasyfikacją

budżetową*

Paragraf

klasyfikacji

budżetowej

Kwota limitu

wydatku na

rok

Kwota

przekazana od

początku roku

Kwota pozostała do

wykorzystania

Kwota

zapotrzebowania

Planowana data

wydatkowania

środków

1234567
RAZEM
Sporządził (imię i nazwisko):
Data:
Tel.:
(data)
(podpis wojewody)

* Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz

środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. Nr 38, poz. 207 i Nr 235, poz. 1546, z 2011 r. Nr 185, poz. 1098 i Nr 296, poz. 1758 oraz z 2012 r. poz. 421).

)

ZAŁĄCZNIK Nr  8

WZÓR

_________________

Wojewoda

Rozliczenie wykorzystanych środków otrzymanych z Funduszu Skarbu Państwa za miesiąc ..................

Nazwa wydatku

zgodnie

z klasyfikacją

budżetową*

Paragraf

klasyfikacji

budżetowej

Kwota

zgłoszonego

wydatku na

rok

Pozycja

budżetu

w układzie

zadaniowym

Środki

otrzymane

od początku

roku

Wydatki na

koniec

poprzedniego

miesiąca

Wydatki

w miesiącu

sprawozdawczym

Wydatki

narastająco

od początku

roku

Kwota

pozostała do

wydatkowania

(5-8)

Stan

zobowiązań

na koniec

miesiąca

12345678910
RAZEM
Sporządził (imię i nazwisko):
Data:
Tel.:
(data)
(podpis wojewody)

* Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł

zagranicznych (Dz. U. Nr 38, poz. 207 i Nr 235, poz. 1546, z 2011 r. Nr 185, poz. 1098 i Nr 296, poz. 1758 oraz z 2012 r. poz. 421).

)