Szczegółowy sposób prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa.
Dz.U.2010.118.801
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SKARBU PAŃSTWA1)
z dnia 29 czerwca 2010 r.
w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa
1) Minister Skarbu Państwa kieruje działem administracji rządowej - Skarb Państwa, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 216, poz. 1601).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 240, poz. 2055, z 2003 r. Nr 60, poz. 535 i Nr 90, poz. 844, z 2004 r. Nr 6, poz. 39, Nr 116, poz. 1207, Nr 123, poz. 1291 i Nr 273, poz. 2703 i 2722, z 2005 r. Nr 167, poz. 1400, Nr 169, poz. 1418, Nr 178, poz. 1479 i Nr 184, poz. 1539, z 2006 r. Nr 107, poz. 721 i Nr 208, poz. 1532, z 2008 r. Nr 180, poz. 1109, z 2009 r. Nr 13, poz. 70 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 144 i Nr 108, poz. 685.
3) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Skarbu Państwa z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 116, poz. 789), które utraciło moc z dniem 1 stycznia 2010 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 i Nr 219, poz. 1706 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 i Nr 108, poz. 685).
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
....................................., dnia .....................................
WNIOSEK
O UZUPEŁNIENIE BRAKUJĄCYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA POKRYCIE KOSZTÓW
PROCESU LIKWIDACYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA PAŃSTWOWEGO/SPÓŁKI
Z UDZIAŁEM SKARBU PAŃSTWA*
1. Firma podmiotu: .....................................................................................................................................................
2. NIP: ........................................................................................................................................................................
3. REGON: .................................................................................................................................................................
4. Wnioskodawca: ......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko/firma/nazwa)
................................................................................................................................................................................
(adres zamieszkania/siedziba)
................................................................................................................................................................................
(telefon kontaktowy, faks)
5. Podstawa prawna likwidacji podmiotu:
................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................
6. Data rozpoczęcia procesu likwidacji: .....................................................................................................................
(dzień, miesiąc, rok)
7. Koszty procesu likwidacji i źródła ich sfinansowania na dzień złożenia wniosku
Koszty likwidacji ogółem według harmonogramu | Przychody ogółem według harmonogramu | Kwota wydatkowana dotychczas przez likwidatora | Zaktualizo- wane koszty ogółem | Kwota zapotrzebo- wania ogółem | Źródła pokrycia brakujących środków w poszczególnych latach | Przewidywane wpływy na Fundusz Skarbu Państwa po zakończeniu likwidacji | |
środki podmiotu | Fundusz Skarbu Państwa | ||||||
8. Przewidywany termin zakończenia procesu likwidacji: ..........................................................................................
(miesiąc, rok)
9. Kwota dofinansowania z Funduszu Skarbu Państwa wnioskowana przez likwidatora w złotych: .........................
słownie: ..................................................................................................................................................................
10. Przyznaną kwotę dofinansowania proszę przekazać na następujący rachunek bankowy:
Nazwa posiadacza rachunku bankowego: ............................................................................................................
Nazwa banku: ........................................................................................................................................................
Numer rachunku: ...................................................................................................................................................
11. Preliminarz kosztów procesu likwidacyjnego podmiotu obejmujący dofinansowanie z Funduszu Skarbu
Państwa
Lp. | Wyszczególnienie | Kwota | Termin realizacji (miesiąc/rok) |
Ogółem |
12. Harmonogram wykorzystania środków z Funduszu Skarbu Państwa
Rok | Wyszczególnienie w zł | ||||
Rok ....... | I kwartał | II kwartał | III kwartał | IV kwartał | Ogółem |
Rok ....... | I kwartał | II kwartał | III kwartał | IV kwartał | Ogółem |
Oświadczam, że koszty, o których mowa w pkt 11, nie stanowią zobowiązań likwidowanego podmiotu.
Zobowiązuję się do każdorazowego rozliczania otrzymanych kwot środków pochodzących z Funduszu Skarbu
Państwa notą księgową oraz do udokumentowania poniesionych kosztów kopią dokumentów, poświadczo-
nych za zgodność z oryginałem, potwierdzających poniesione wydatki.
.....................................................................................................
(data) (podpis likwidatora)
Załączniki do wniosku:
1. Opinia organu założycielskiego lub organu nadzorującego do wniosku likwidatora
2. Bilans otwarcia likwidacji (w przypadku likwidacji trwającej dłużej niż 1 rok - ostatni bilans)
3. Opis przebiegu likwidacji
4. Wykaz rzeczowych składników majątkowych likwidowanego podmiotu wraz z aktualną wyceną, jeżeli została wykonana
do dnia złożenia wniosku
_______________
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
...................................., dnia .......................
WNIOSEK
O UZUPEŁNIENIE BRAKUJĄCYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA POKRYCIE KOSZTÓW
POSTĘPOWANIA UPADŁOŚCIOWEGO PRZEDSIĘBIORSTWA PAŃSTWOWEGO/SPÓŁKI
Z UDZIAŁEM SKARBU PAŃSTWA*
1. Firma podmiotu: ...............................................................................................................................................
2. NIP: ..................................................................................................................................................................
3. REGON: ...........................................................................................................................................................
4. Wnioskodawca: ................................................................................................................................................
(imię i nazwisko/firma/nazwa)
..........................................................................................................................................................................
(adres zamieszkania/siedziba)
..........................................................................................................................................................................
(telefon kontaktowy, faks)
5. Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości:
..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
6. Kwota przewidywana do podziału między wierzycieli masy upadłości:
..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
7. Koszty postępowania upadłościowego finansowane z masy upadłości:
..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
8. Przewidywany termin zakończenia postępowania upadłościowego: ...............................................................
(miesiąc, rok)
9. Kwota dofinansowania z Funduszu Skarbu Państwa wnioskowana przez syndyka w złotych: .......................
słownie: ............................................................................................................................................................
10. Przyznaną kwotę dofinansowania proszę przekazać na następujący rachunek bankowy:
Nazwa posiadacza rachunku bankowego: .......................................................................................................
Nazwa banku: ..................................................................................................................................................
Numer rachunku: .............................................................................................................................................
11. Preliminarz kosztów postępowania upadłościowego podmiotu obejmujący dofinansowanie z Funduszu
Skarbu Państwa
Lp. | Wyszczególnienie | Kwota | Termin realizacji (miesiąc/rok) |
Ogółem |
12. Harmonogram wykorzystania środków z Funduszu Skarbu Państwa
Rok | Wyszczególnienie w zł | ||||
Rok ...... | I kwartał | II kwartał | III kwartał | IV kwartał | Ogółem |
Rok ...... | I kwartał | II kwartał | III kwartał | IV kwartał | Ogółem |
Oświadczam, że koszty, o których mowa w pkt 11, nie stanowią zobowiązań upadłego podmiotu. Zobowiązuję
się do każdorazowego rozliczania otrzymanych kwot środków pochodzących z Funduszu Skarbu Państwa notą
księgową oraz do udokumentowania poniesionych kosztów kopią dokumentów, poświadczonych za zgodność
z oryginałem, potwierdzających poniesione wydatki.
.................................................................................................................
(data) (podpis syndyka)
Załączniki do wniosku:
1. Opinia sędziego komisarza do wniosku syndyka
2. Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości
3. Bilans otwarcia upadłości (w przypadku upadłości trwającej dłużej niż 1 rok - ostatni bilans)
4. Opis przebiegu upadłości
5. Wykaz rzeczowych składników majątkowych podmiotu przeznaczonych do zbycia wraz z wyceną na dzień ogłoszenia
upadłości oraz zestawienie informujące o wartości sprzedanego majątku w celu zaspokojenia wierzycieli
6. Postanowienie sądu o przyznaniu zaliczek w poczet wynagrodzenia syndyka
7. Postanowienie sądu o wynagrodzeniu syndyka
______________
* Niepotrzebne skreślić.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (4)
Podstawa prawna liczba obiektów na liście: (2)
Akty uchylające liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępowane liczba obiektów na liście: (1)
Wzory i narzędzia liczba obiektów na liście: (2)
Wzory liczba obiektów na liście: (2)
- Wniosek o uzupełnienie brakujących środków finansowanych na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego przedsiębiorstwa państwowego/spółki z udziałem Skarbu Państwa
- Wniosek uzupełnienie brakujących środków finansowych na pokrycie kosztów procesu postępowania upadłościowego przedsiębiorstwa państwowego/spółki z udziałem Skarbu Państwa