§ 7. - Szczegółowy sposób prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.874

Akt utracił moc
Wersja od: 31 lipca 2012 r.
§  7. 
1. 
Rozliczenie środków przekazanych na uzupełnienie środków brakujących na pokrycie kosztów procesu likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego jest dokonywane na podstawie przekazanej, odpowiednio, przez likwidatora lub syndyka masy upadłości dysponentowi Funduszu noty księgowej wraz z zestawieniem poniesionych wydatków oraz dokumentami potwierdzającymi ich dokonanie.
2. 
Do noty księgowej dołącza się opinię organu założycielskiego przedsiębiorstwa państwowego lub organu nadzoru spółki o prawidłowości wydatkowania środków.
3. 
Wzór noty księgowej, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 4 do rozporządzenia.
4. 
Wzór zestawienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 5 do rozporządzenia.