§ 4. - Szczegółowy sposób i tryb przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta prokuratora.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.235.1728

Akt utracił moc
Wersja od: 18 grudnia 2007 r.
§  4.
1.
Dokumentami, o których mowa w § 3 pkt 4, są:
1)
wniosek o dopuszczenie do konkursu;
2)
kwestionariusz osobowy;
3)
życiorys;
4)
urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim;
5)
zaświadczenie o odbyciu stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze bądź o zatrudnieniu w prokuraturze jako urzędnik na stanowisku specjalisty przez okres co najmniej dwudziestu czterech miesięcy albo dokument wskazujący na spełnienie przez kandydata warunków do zwolnienia go z odbywania stażu urzędniczego w sądzie lub prokuraturze;
6)
oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
7)
trzy zdjęcia.
2.
Kandydat składa wymagane dokumenty w siedzibie prokuratury albo przesyła pocztą na adres prokuratury, ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu o konkursie. W razie przesłania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.