§ 6. - Szczegółowy sposób funkcjonowania Państwowej Rady Ochrony Środowiska
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.840
Akt obowiązujący Wersja od: 4 maja 2021 r.
§ 6.
1.
Posiedzenia Rady są protokołowane w formie pisemnej, a przebieg obrad jest rejestrowany przy użyciu urządzenia rejestrującego dźwięk.2.
Protokół posiedzenia Rady zawiera:1)
datę i czas trwania posiedzenia;2)
imię i nazwisko, tytuł naukowy oraz wskazanie podmiotu reprezentowanego - w przypadku członków Rady biorących udział w posiedzeniu;3)
imię i nazwisko - w przypadku zaproszonych specjalistów biorących udział w posiedzeniu;4)
informację na temat przebiegu obrad i rozpatrywanych spraw;5)
informację, o której mowa w § 4 ust. 3.3.
Protokół posiedzenia Rady jest podpisywany przez sekretarza i przewodniczącego, a w przypadku nieobecności przewodniczącego - przez zastępującego go zastępcę przewodniczącego.4.
Przebieg obrad Rady zarejestrowany przy użyciu urządzenia rejestrującego dźwięk jest utrwalany na nośniku danych. Nagranie dźwiękowe z przebiegu obrad Rady, utrwalone na nośniku danych, podlega zniszczeniu niezwłocznie po podpisaniu protokołu.5.
Protokoły posiedzeń Rady są przechowywane w urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw klimatu przez okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu.