§ 5i. - Szczegółowe zasady tworzenia, przekształcania, likwidacji, organizacji, zarządzania i kontroli zakładów opieki zdrowotnej utworzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.132.870

Akt utracił moc
Wersja od: 28 sierpnia 2003 r.
§  5i. 19
 
1.
Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
1)
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2)
dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu - dokument potwierdzający to prawo,
3)
opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) 20
świadectwo pracy z okresu ostatnich 3 lat, w razie gdy stosunek pracy został rozwiązany lub wygasł, a w przypadku kandydata na stanowisko ordynatora - dodatkowo co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach zawodowych kandydata,
5)
inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata.
2.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, kandydaci składają właściwemu podmiotowi, który ogłosił konkurs; na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres.
19 § 5i dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 21 marca 2001 r. (Dz.U.01.30.350) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 24 kwietnia 2001 r.
20 § 5i ust. 1 pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 24 lipca 2003 r. (Dz.U.03.141.1378) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 sierpnia 2003 r.