Rozdział 6 - Dokumentacja konsolidacyjna - Szczegółowe zasady sporządzania przez jednostki inne niż banki skonsolidowanych sprawozdań finansowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1995.71.355

Akt utracił moc
Wersja od: 26 czerwca 1995 r.

Rozdział  6

Dokumentacja konsolidacyjna

§  17.
1.
Jednostka dominująca obowiązana jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji konsolidacyjnej.
2.
Podstawą do sporządzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego jest dokumentacja konsolidacyjna, na którą składają się w szczególności:
1)
sprawozdania finansowe jednostek wchodzących w skład grupy kapitałowej,
2)
wszelkie korekty i wyłączenia konsolidacyjne sprawozdań finansowych objętych konsolidacją,
3)
obliczenie wartości firmy z konsolidacji lub rezerwy kapitałowej z konsolidacji oraz ich odpisów,
4)
obliczenie kapitałów własnych akcjonariuszy (udziałowców) mniejszościowych,
5)
obliczenie różnic kursowych z konsolidacji każdej jednostki grupy kapitałowej.
3.
Do ochrony i przechowywania dokumentacji konsolidacyjnej art. 74 ust. 2 pkt 8 ustawy stosuje się odpowiednio.