§ 2. - Szczegółowe zasady sporządzania i badania sprawozdania z działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.26.287

Akt utracił moc
Wersja od: 29 marca 2001 r.
§  2.
Sprawozdanie obejmuje zagadnienia związane z działalnością statutową i gospodarką finansową oraz charakterystykę i organizację Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zwanego dalej "Funduszem", a w szczególności:
1)
rozliczenie dochodów Funduszu w podziale na:
a)
dochody z wpłat zakładów ubezpieczeń, prowadzących działalność w zakresie ubezpieczeń, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej, zwanej dalej "ustawą", w rozbiciu na grupy ubezpieczeń,
b)
dochody z wpłat w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,
c)
dochody z opłat przewidzianych w art. 90e ust. 1 ustawy,
d)
dochody z tytułu roszczeń regresowych,
e)
dochody z lokat środków Funduszu,
f)
pozostałe dochody,
2)
rozliczenie kosztów Funduszu w podziale na:
a)
wypłaty odszkodowań i świadczeń, w rozbiciu na ubezpieczenia, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy, w tym wypłaty na rzecz nierezydentów w rozumieniu przepisów prawa dewizowego,
b)
wypłaty odszkodowań i świadczeń w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,
c)
pozostałe koszty,
3)
zagadnienia organizacyjne i kadrowe:
a)
władze Funduszu,
b)
struktura organizacyjna Biura Funduszu,
c)
liczba zatrudnionych,
4)
analizę stanu finansów Funduszu, w celu określenia przez ministra właściwego do spraw instytucji finansowych procentu składki wnoszonej przez członków Funduszu.