§ 2. - Szczegółowe zasady sporządzania i badania sprawozdania z działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2001.26.287
Akt utracił moc Wersja od: 29 marca 2001 r.
§ 2.
Sprawozdanie obejmuje zagadnienia związane z działalnością statutową i gospodarką finansową oraz charakterystykę i organizację Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zwanego dalej "Funduszem", a w szczególności:1)
rozliczenie dochodów Funduszu w podziale na:a)
dochody z wpłat zakładów ubezpieczeń, prowadzących działalność w zakresie ubezpieczeń, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej, zwanej dalej "ustawą", w rozbiciu na grupy ubezpieczeń,b)
dochody z wpłat w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,c)
dochody z opłat przewidzianych w art. 90e ust. 1 ustawy,d)
dochody z tytułu roszczeń regresowych,e)
dochody z lokat środków Funduszu,f)
pozostałe dochody,2)
rozliczenie kosztów Funduszu w podziale na:a)
wypłaty odszkodowań i świadczeń, w rozbiciu na ubezpieczenia, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy, w tym wypłaty na rzecz nierezydentów w rozumieniu przepisów prawa dewizowego,b)
wypłaty odszkodowań i świadczeń w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,c)
pozostałe koszty,3)
zagadnienia organizacyjne i kadrowe:a)
władze Funduszu,b)
struktura organizacyjna Biura Funduszu,c)
liczba zatrudnionych,4)
analizę stanu finansów Funduszu, w celu określenia przez ministra właściwego do spraw instytucji finansowych procentu składki wnoszonej przez członków Funduszu.