§ 2. - Szczegółowe zasady rozpowszechniania przez radio i telewizję audycji, które mogą zagrażać psychicznemu, uczuciowemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1995.20.108

Akt utracił moc
Wersja od: 19 maja 2000 r.
§  2.
1.
Rozpowszechnianie audycji, o których mowa w § 1, może nastąpić, jeżeli jest to uzasadnione ich wysoką wartością artystyczną, dokumentalną, informacyjną lub wagą historyczną i o ile nie narusza reguł Kodeksu karnego.
2.
Nadawca jest obowiązany do uprzedzenia odbiorców o charakterze audycji, zarówno w zapowiedziach programowych, jak i bezpośrednio przed emisją. W treści informacji należy wskazać, że program może mieć szkodliwy wpływ na psychiczny, uczuciowy i fizyczny rozwój dzieci i młodzieży.
3.
Reklama audycji zawierających treści wymienione w § 1 nie powinna być emitowana w godzinach od 6.00 do 23.00.