§ 2. - Szczegółowe zasady rozpowszechniania przez radio i telewizję audycji, które mogą zagrażać psychicznemu, uczuciowemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1995.20.108
Akt utracił moc
Wersja od: 19 maja 2000 r.
§ 2.
1.
Rozpowszechnianie audycji, o których mowa w § 1, może nastąpić, jeżeli jest to uzasadnione ich wysoką wartością artystyczną, dokumentalną, informacyjną lub wagą historyczną i o ile nie narusza reguł Kodeksu karnego.
2.
Nadawca jest obowiązany do uprzedzenia odbiorców o charakterze audycji, zarówno w zapowiedziach programowych, jak i bezpośrednio przed emisją. W treści informacji należy wskazać, że program może mieć szkodliwy wpływ na psychiczny, uczuciowy i fizyczny rozwój dzieci i młodzieży.
3.
Reklama audycji zawierających treści wymienione w § 1 nie powinna być emitowana w godzinach od 6.00 do 23.00.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .