§ 2. - Szczegółowe zasady przeprowadzania ocen urzędników służby cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.69.453

Akt utracił moc
Wersja od: 18 kwietnia 2007 r.
§  2. 
1. 
Oceniający wyznacza termin sporządzenia oceny na piśmie, określając miesiąc i rok.
2. 
Wybrane kryteria i informację o terminie sporządzenia oceny na piśmie oceniający wpisuje do arkusza oceny urzędnika służby cywilnej, zwanego dalej "arkuszem", którego wzór stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
3. 
Oceniany potwierdza podpisem zapoznanie się z kryteriami i terminem sporządzenia oceny na piśmie.
4. 
Po dokonaniu czynności, o których mowa w ust. 2 i 3, oryginał arkusza niezwłocznie włącza się do akt osobowych ocenianego. Kopię arkusza oceniający przekazuje ocenianemu.