§ 2. - Szczegółowe zasady przeprowadzania ocen urzędników służby cywilnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2007.69.453
Akt utracił moc
Wersja od: 18 kwietnia 2007 r.
§ 2.
1.
Oceniający wyznacza termin sporządzenia oceny na piśmie, określając miesiąc i rok.
2.
Wybrane kryteria i informację o terminie sporządzenia oceny na piśmie oceniający wpisuje do arkusza oceny urzędnika służby cywilnej, zwanego dalej "arkuszem", którego wzór stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
3.
Oceniany potwierdza podpisem zapoznanie się z kryteriami i terminem sporządzenia oceny na piśmie.
4.
Po dokonaniu czynności, o których mowa w ust. 2 i 3, oryginał arkusza niezwłocznie włącza się do akt osobowych ocenianego. Kopię arkusza oceniający przekazuje ocenianemu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .