§ 11. - Szczegółowe zasady przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, skład komisji konkursowej oraz ramowy regulamin przeprowadzania konkursu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.115.749

Akt utracił moc
Wersja od: 17 czerwca 2000 r.
§  11. 
1. 
Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
1)
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2)
dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo,
3)
opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) 4
 świadectwo pracy z okresu ostatnich 3 lat, w razie gdy stosunek pracy został rozwiązany lub wygasł, a w przypadku kandydata na stanowisko ordynatora - dodatkowo co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach zawodowych kandydata,
5)
inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata.
2. 
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, kandydaci składają właściwemu podmiotowi, który ogłosił konkurs; na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres.
3. 
Imię i nazwisko kandydata właściwy podmiot, który ogłosił konkurs, może ujawnić członkom komisji konkursowej.
4 § 11 ust. 1 pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 30 maja 2000 r. (Dz.U.00.45.530) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 czerwca 2000 r.