§ 3. - Szczegółowe zasady prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowy zakres informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasady sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.63.402

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 kwietnia 2009 r.
§  3.
Poza informacjami, o których mowa w § 2, dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym powinny zawierać:
1)
w otwartym funduszu emerytalnym:
a)
kwotę opłat potrąconych każdorazowo przez fundusz emerytalny ze składki, o których mowa w art. 134 ust. 1 pkt 1 ustawy,
b)
okres, którego dotyczy wpłata każdej składki,
c) 4
(uchylona),
2)
w pracowniczym funduszu emerytalnym:
a)
daty złożenia akcji na rachunku ilościowym,
b)
ilość akcji złożonych na rachunku ilościowym,
c)
daty przeniesienia akcji z rachunku ilościowego do aktywów pracowniczego funduszu emerytalnego,
d)
ilość akcji przeniesionych z rachunku ilościowego do aktywów pracowniczego funduszu emerytalnego,
e)
wartość akcji przeniesionych z rachunku ilościowego do aktywów pracowniczego funduszu emerytalnego na dzień przeniesienia akcji,
f)
ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku przeniesienia akcji z rachunku ilościowego do aktywów pracowniczego funduszu emerytalnego,
g)
daty i kwoty podatku dochodowego opłaconego przez członka funduszu, w przypadku gdy płatnikiem jest pracowniczy fundusz emerytalny,
h)
ilość akcji przechowywanych na rachunkach ilościowych wraz z oznaczeniem emitenta tych akcji, a w przypadku gdy występuje zróżnicowanie uprawnień wynikających z akcji różnych emisji tego samego emitenta - także oznaczenie rodzaju emisji.
4 § 3 pkt 1 lit. c) uchylona przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 10 marca 2004 r. (Dz.U.04.47.451) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2004 r.