§ 2. - Szczegółowe zasady prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowy zakres informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasady sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.63.402

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 kwietnia 2009 r.
§  2.
Rejestr członków funduszu emerytalnego, zwany dalej "rejestrem", powinien zawierać następujące informacje dotyczące poszczególnych członków funduszu:
1)
numer rachunku członka w funduszu emerytalnym, o którym mowa w art. 98 ustawy,
2)
podstawowe dane osobowe członków funduszu emerytalnego, o których mowa w art. 89 ust. 2 ustawy,
3)
dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym:
a)
daty otrzymania wpłat na rachunek funduszu,
b)
kwoty wpłat,
c)
ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku każdorazowego przeliczenia wpłaconej składki lub wypłaty transferowej,
d) 2
łączną ilość jednostek rozrachunkowych zapisanych na rachunku z uwzględnieniem środków wypłaconych na okresową emeryturę kapitałową,
e) 3
daty przekazania środków na rachunek bankowy, o którym mowa w art. 14 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), na wypłatę okresowej emerytury kapitałowej i ich kwoty.
2 § 2 pkt 3 lit. d) zmieniona przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 20 marca 2009 r. (Dz.U.09.55.451) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 kwietnia 2009 r.
3 § 2 pkt 3 lit. e) dodana przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 20 marca 2009 r. (Dz.U.09.55.451) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 kwietnia 2009 r.