§ 4. - Szczegółowe zasady prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji, w tym do służby w oddziałach prewencji Policji osób, które nie posiadają wykształcenia średniego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.50.515

Akt utracił moc
Wersja od: 2 czerwca 1999 r.
§  4.
1.
W postępowaniu kwalifikacyjnym osoba ubiegająca się o przyjęcie przedkłada następujące dokumenty:
1)
wypełniony kwestionariusz osobowy oraz trzy fotografie,
2)
świadectwa pracy (służby) z poprzednich miejsc pracy (służby),
3)
dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4)
dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
5)
inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich przedłożenia wynika z odrębnych przepisów.
2.
Osoba ubiegająca się o przyjęcie może dodatkowo przedłożyć dokumenty potwierdzające jej umiejętności i osiągnięcia zawodowe, a także opinie polecające.
3.
Wzór kwestionariusza osobowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.