§ 2. - Szczegółowe zasady orzekania o stałym lub długotrwałym uszczerbku na zdrowiu, tryb postępowania przy ustalaniu tego uszczerbku oraz postępowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.233 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 13 lutego 2020 r.
§  2. 
Płatnik składek, po otrzymaniu wniosku, kompletuje dokumentację niezbędną do ustalenia uszczerbku na zdrowiu ubezpieczonego, spowodowanego wypadkiem przy pracy lub chorobą zawodową, w szczególności:
1)
protokół powypadkowy;
2)
prawomocny wyrok sądu pracy;
3)
kartę wypadku;
4)
decyzję o stwierdzeniu choroby zawodowej;
5)
zaświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza, pod którego opieką znajduje się ubezpieczony;
6)
odpis aktu zgonu - w przypadku zgonu osoby, która uległa wypadkowi przy pracy, lub u której stwierdzono chorobę zawodową.