§ 3. - Szczegółowe zasady obliczania i tryb przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ustawowych ulg i zwolnień.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.13.118

Akt utracił moc
Wersja od: 29 sierpnia 2001 r.
§  3.
1.
Wnioski, o których mowa w § 2 ust. 1, gmina składa do regionalnej izby obrachunkowej w terminach:
1)
do dnia 31 lipca roku podatkowego - wykazując przewidywane roczne skutki ulg i zwolnień ustawowych, wynikające z decyzji i nakazów płatniczych lub decyzji zmieniających te nakazy oraz deklaracji podatkowych na dany rok podatkowy na dzień 30 czerwca roku, za który sporządzany jest wniosek,
2)
do dnia 25 lutego roku następującego po roku podatkowym - wykazując faktyczne roczne skutki ulg i zwolnień ustawowych, wynikające z decyzji i nakazów płatniczych lub decyzji zmieniających te nakazy oraz deklaracji podatkowych na dany rok podatkowy na dzień 31 grudnia roku, za który sporządzany jest wniosek.
2.
Regionalna izba obrachunkowa kontroluje wnioski pod względem rachunkowym oraz formalnym i przekazuje wnioski, o których mowa w:
1)
ust. 1 pkt 1 - w terminie do dnia 10 września,
2)
ust. 1 pkt 2 - w terminie do dnia 31 marca

do Departamentu Finansów Samorządu Terytorialnego Ministerstwa Finansów.