§ 5. - Szczegółowe zasady i warunki udzielania i cofania zezwolenia na założenie odpowiednio z dniem 1 września 2017 r. lub z dniem 1 września 2018 r. przez osobę prawną lub osobę fizyczną dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego i dotychczasowego czteroletniego technikum.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.818

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 kwietnia 2017 r.
§  5. 
1. 
Zezwolenie na założenie szkoły określa:
1)
założyciela:
a)
nazwę, adres jego siedziby i numer wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji - w przypadku założyciela będącego osobą prawną,
b)
imię i nazwisko, numer ewidencyjny PESEL i adres miejsca zamieszkania - w przypadku założyciela będącego osobą fizyczną;
2)
typ szkoły, jej nazwę, adres jej siedziby i termin rozpoczęcia działalności;
3)
w przypadku dotychczasowego czteroletniego technikum - zawód lub zawody, w jakich kształci technikum;
4)
w przypadku dotychczasowego trzyletniego liceum ogólnokształcącego specjalnego lub dotychczasowego czteroletniego technikum specjalnego - rodzaj niepełnosprawności uczniów, dla których tworzy się szkołę.
2. 
Zezwolenie na założenie szkoły wydaje się na czas nieokreślony.