§ 11. - Szczegółowe zasady i tryb wydawania, posługiwania się, przechowywania i ewidencji dokumentów, które uniemożliwiają ustalenie danych identyfikujących policjanta lub osobę udzielającą pomocy Policji oraz środków, którymi posługują się przy wykonywaniu zadań służbowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.2041 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 października 2022 r.
§  11. 
1. 
Użytkowane dokumenty przechowują policjanci wyznaczeni przez wnioskodawcę.
2. 
Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli zachodzi potrzeba stałego posiadania dokumentu przez użytkownika.
3. 
Wydanie i zwrot dokumentu przez użytkownika odbywa się za pokwitowaniem.
4. 
Policjanci, o których mowa w ust. 1, prowadzą ewidencję wykorzystywania dokumentów, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1)
dane osobowe pobierającego dokument użytkownika,
2)
datę pobrania i zwrotu dokumentu,
3)
oznaczenie sprawy, w związku z którą pobrano dokument,
4)
pokwitowanie pobrania i zwrotu dokumentu.