§ 3. - Szczegółowe zasady i tryb prowadzenia ewidencji osób nie pracujących i nie pobierających nauki w szkole.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1982.45.304

Akt utracił moc
Wersja od: 31 grudnia 1982 r.
§  3.
1.
W karcie ewidencyjnej organ administracji zamieszcza następujące dane dotyczące osoby, o której mowa w art. 1 ustawy:
1)
imię i nazwisko,
2)
nazwisko rodowe,
3)
imiona rodziców,
4)
datę i miejsce urodzenia,
5)
miejsce pobytu stałego lub czasowego,
6)
stosunek do służby wojskowej,
7)
posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
8)
ostatnie miejsce pracy lub nauki,
9)
datę rozwiązania umowy o pracę lub datę ukończenia nauki,
10)
treść złożonego wyjaśnienia o przyczynach pozostawania bez pracy lub nauki, potwierdzonego własnoręcznym podpisem osoby składającej wyjaśnienie, oraz
11)
datę wpisania do ewidencji.
2.
Jeżeli wpisanie do ewidencji nastąpiło, na podstawie prawomocnego orzeczenia o ukaraniu za niedopełnienie obowiązku zgłoszenia się do organu administracji, do karty ewidencyjnej należy dołączyć odpis tego orzeczenia.