§ 3. - Szczegółowe zasady i tryb prowadzenia ewidencji osób nie pracujących i nie pobierających nauki w szkole.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1982.45.304
Akt utracił moc
Wersja od: 31 grudnia 1982 r.
§ 3.
1.
W karcie ewidencyjnej organ administracji zamieszcza następujące dane dotyczące osoby, o której mowa w art. 1 ustawy:
1)
imię i nazwisko,
2)
nazwisko rodowe,
3)
imiona rodziców,
4)
datę i miejsce urodzenia,
5)
miejsce pobytu stałego lub czasowego,
6)
stosunek do służby wojskowej,
7)
posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
8)
ostatnie miejsce pracy lub nauki,
9)
datę rozwiązania umowy o pracę lub datę ukończenia nauki,
10)
treść złożonego wyjaśnienia o przyczynach pozostawania bez pracy lub nauki, potwierdzonego własnoręcznym podpisem osoby składającej wyjaśnienie, oraz
11)
datę wpisania do ewidencji.
2.
Jeżeli wpisanie do ewidencji nastąpiło, na podstawie prawomocnego orzeczenia o ukaraniu za niedopełnienie obowiązku zgłoszenia się do organu administracji, do karty ewidencyjnej należy dołączyć odpis tego orzeczenia.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .