§ 7. - Szczegółowe zasady i tryb podziału 15% akcji Banku Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna stanowiących własność Skarbu Państwa pomiędzy osoby uprawnione.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.169.1649

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 września 2007 r.
§  7.
1.
Osoby, które zostały pominięte na listach, którym wadliwie określono ich łączny staż pracy, dane osobowe lub zostały zaliczone do niewłaściwej grupy, w terminie dwóch miesięcy od dnia wywieszenia list, o których mowa w § 5 ust. 1, mogą złożyć reklamację.
2.
Reklamację składa się w banku, w którym osoba uprawniona złożyła oświadczenie o zamiarze nieodpłatnego nabycia akcji. Reklamację składa się na piśmie.
3.
Do reklamacji osoba uprawniona dołącza dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 2 pkt 4 ustawy, bądź poświadczające jej łączny staż pracy.
4.
Reklamację rozpatruje komisja powołana przez zarząd banku, w którym złożono oświadczenie, w terminie 21 dni od dnia jej złożenia. Komisje mogą być również powoływane w oddziałach banku. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje tok postępowania reklamacyjnego.
5.
Bank, w terminie 14 dni po rozpatrzeniu reklamacji, powiadamia na piśmie wnoszącego reklamację o sposobie jej rozpatrzenia.