§ 3. - Szczegółowe wymagania dotyczące świadczenia usługi powszechnej oraz wymagania dotyczące świadczenia usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla jednostek uprawnionych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.68.592

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2011 r.
§  3.
1.
Usługi polegające na udzielaniu informacji o numerach telefonicznych powinny być świadczone przez przedsiębiorcę wyznaczonego całodobowo przez 7 dni w tygodniu za pomocą telefonicznego biura numerów.
2.
Podczas jednorazowego połączenia do telefonicznego biura numerów przedsiębiorcy wyznaczonego użytkownik końcowy jest uprawniony do uzyskania informacji o maksymalnie 4 numerach telefonicznych.
3.
Realizacja usługi polegającej na udzielaniu informacji o numerach telefonicznych za pomocą telefonicznego biura numerów powinna być poprzedzona każdorazowo informacją głosową o wysokości opłaty za połączenie, z wyszczególnieniem ceny brutto i netto, przy czym w przypadku połączeń do telefonicznego biura numerów realizowanych z aparatów publicznych opłata za połączenie może być podana w przeliczeniu na jednostki rozliczeniowe. Za czas udzielania tej informacji nie pobiera się opłat.