§ 2. - Szczegółowe wymagania dotyczące świadczenia usług powszechnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.234.1972
Akt utracił moc Wersja od: 28 grudnia 2002 r.
§ 2.
Ustala się następujące wskaźniki jakości świadczenia usług powszechnych: 1)
sprawność usuwania uszkodzeń - procentowy udział uszkodzeń zgłoszonych przez abonentów i usuniętych do końca następnego dnia roboczego w ogólnej liczbie zgłoszonych uszkodzeń; 2)
liczba błędnych wywołań - procentowy udział połączeń, inicjowanych w godzinach największego ruchu telefonicznego, które z przyczyn związanych z uszkodzeniami linii i urządzeń sieci telekomunikacyjnej oraz blokadą sieci nie spowodowały zestawienia żądanego połączenia, w ogólnej liczbie wywołań; 3)
czas usunięcia uszkodzenia - średni czas oczekiwania abonenta na przywrócenie możliwości korzystania z zakończenia sieci, liczony od momentu zgłoszenia i określony w godzinach; 4)
liczba uszkodzeń - średnią liczbę uszkodzeń zgłaszanych przez abonentów przypadającą na 100 linii abonenckich; 5)
gęstość aparatów publicznych - liczbę aparatów publicznych przypadających na 1.000 mieszkańców odrębnie na obszarach miejskich i wiejskich; 6)
gęstość aparatów publicznych przystosowanych do używania przez osoby niepełnosprawne - liczbę aparatów publicznych przystosowanych do używania przez osoby niepełnosprawne przypadających na 1.000 mieszkańców; 7)
średni czas oczekiwania na przyłączenie - średni czas oczekiwania, określony w miesiącach, na zainstalowanie lub przeniesienie zakończenia sieci, od momentu złożenia wniosku o zainstalowanie zakończenia sieci lub jej przeniesienie do czasu realizacji wniosku; 8)
czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych; 9)
liczba reklamacji - liczbę reklamacji zgłaszanych pisemnie lub ustnie na 1.000 linii głównych.