§ 1. - Szczegółowe warunki porozumienia między organem powiatu lub gminy a komendantem wojewódzkim Policji w zakresie pokrywania kosztów utrzymania dodatkowych etatów Policji w rewirach dzielnicowych i w posterunkach Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.22.208

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 września 2004 r.
§  1.
1.
Porozumienie w sprawie pokrywania kosztów utrzymania dodatkowych etatów Policji na terenie gminy lub powiatu, zwane dalej "porozumieniem", określa:
1)
termin obowiązywania porozumienia,
2)
liczbę oraz strukturę dodatkowych etatów,
3)
kryteria wyboru policjantów,
4)
wysokość kosztów utrzymania dodatkowych etatów na dany rok budżetowy,
5)
wysokość środków finansowych przekazywanych na rachunek jednostki realizującej wydatki oraz, z uwzględnieniem § 3 ust. 1, terminy ich przekazywania,
6)
zakres odpowiedzialności z tytułu nieterminowego przekazania środków finansowych lub przekazania w wysokości niższej niż ustalona,
7)
formę i szczegółowość rozliczeń z uwzględnieniem wymogów wynikających z przepisów dotyczących zasad finansowania wydatków publicznych.
2.
Porozumienie może określać także obowiązek organu powiatu lub gminy:
1)
zapewnienia policjantom lokali mieszkalnych lub kwater tymczasowych,
2)
udostępnienia Policji pomieszczeń na cele służbowe związane z obsadą dodatkowych etatów.