§ 3. - Szczegółowe warunki lokowania produktów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.161.977

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 sierpnia 2011 r.
§  3.
1.
Nadawca programu radiowego obowiązany jest do oznaczania audycji, w której zastosowano lokowanie produktu sygnałem dźwiękowym.
2.
Sygnał dźwiękowy, o którym mowa w ust. 1, umieszcza się na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia audycji po przerwie na reklamę lub telesprzedaż.
3.
Sygnał dźwiękowy, o którym mowa w ust. 1, ma formę czytanego przez lektora tekstu o treści:
1)
"audycja zawiera lokowanie produktu", jeżeli jest umieszczony na początku lub w momencie wznowienia audycji po przerwie na reklamę lub telesprzedaż;
2)
"audycja zawierała lokowanie produktu", jeżeli sygnał dźwiękowy umieszczony jest na końcu audycji.