§ 2. - Szczegółowe warunki i tryb udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2010.54.327

Akt utracił moc
Wersja od: 14 stycznia 2012 r.
§  2.
Wsparcie finansowe, o którym mowa w § 1, zwane dalej "wsparciem", jest udzielane na niemające na celu promocji konkretnego znaku towarowego lub marki zadanie, które:
1)
jest zawarte w planie finansowym danego funduszu promocji produktów rolno-spożywczych, zwanego dalej "funduszem promocji";
2)
będzie realizowane:
a)
przez okres nie dłuższy niż 3 lata,
b)
w jednym etapie, jeżeli jego realizacja będzie trwać nie dłużej niż 6 miesięcy,
c)
w kilku etapach, jeżeli jego realizacja będzie trwać dłużej niż 6 miesięcy, a każdy z etapów będzie obejmować co najmniej 3 miesiące.