§ 29. - Szczegółowe warunki i tryb przyznawania i wypłaty pomocy finansowej na realizację operacji w ramach Priorytetu 6. Wspieranie wdrażania Zintegrowanej Polityki Morskiej, zawartego w Programie Operacyjnym "Rybactwo i Morze".

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1679

Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 2017 r.
§  29. 
1. 
Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, Agencja wzywa beneficjenta w formie pisemnej, w postaci papierowej, do złożenia wniosku o płatność, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
2. 
Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie, o którym mowa w ust. 1, Agencja nie wypłaca pomocy.
3. 
Jeżeli wniosek o płatność zawiera braki lub nie dołączono do niego co najmniej jednego z dokumentów, o których mowa w załączniku nr 3 do rozporządzenia, Agencja wzywa beneficjenta do usunięcia braków, złożenia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
4. 
Jeżeli beneficjent pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 3, nie usunął braków, nie złożył dokumentów lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja ponownie wzywa go do usunięcia braków, złożenia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
5. 
Jeżeli beneficjent pomimo ponownego wezwania, o którym mowa w ust. 4, nie usunął braków, nie złożył dokumentów lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja:
1)
rozpatruje wniosek o płatność w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony i udokumentowany, albo
2)
nie wypłaca pomocy, jeżeli wniosek o płatność nie może zostać rozpatrzony w zakresie poniesionych kosztów.
6. 
Do wniosku o płatność przepis § 16 ust. 3 stosuje się odpowiednio.