§ 29. - [Ważność opinii poradni psychologiczno-pedagogicznych o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydanych na podstawie dotychczasowych przepisów] - Szczegółowe warunki i sposób przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.1636

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 sierpnia 2022 r.
§  29.  [Ważność opinii poradni psychologiczno-pedagogicznych o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydanych na podstawie dotychczasowych przepisów]
Opinie poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym poradni specjalistycznych, o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydane na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz. U. poz. 843, z 2016 r. poz. 1278, z 2017 r. poz. 1651 oraz z 2019 r. poz. 372) zachowują ważność i mogą być podstawą dostosowania warunków przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty, o którym mowa w art. 44zzr ust. 5 ustawy.