Rozdział 3 - Przepisy przejściowe i końcowe - Szczegółowe warunki i sposób oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów w publicznych szkołach artystycznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.179 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 26 stycznia 2023 r.

Rozdział  3

Przepisy przejściowe i końcowe

§  37. 
Opinie poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym poradni specjalistycznych, o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydane przed dniem wejścia w życie rozporządzenia zachowują ważność i mogą być podstawą dostosowania wymagań edukacyjnych, o którym mowa w art. 44zd ust. 11 ustawy.
§  38. 
Opinie o ograniczonych możliwościach uczestniczenia ucznia w zajęciach wychowania fizycznego, zajęciach komputerowych i informatyki wydane przed dniem wejścia w życie rozporządzenia zachowują ważność i mogą być podstawą zwolnienia ucznia z realizacji tych zajęć, na czas określony w tych opiniach.
§  39. 
Projekty edukacyjne w szkole artystycznej realizującej kształcenie ogólne w zakresie gimnazjum, których realizacja rozpoczęła się przed dniem wejścia w życie rozporządzenia, są prowadzone do ich zakończenia zgodnie z ustalonymi dla nich warunkami.
§  40. 
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2015 r. 20
20 Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 8 kwietnia 2008 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w publicznych szkołach i placówkach artystycznych (Dz.U.2008.65.400), które utraciło moc z dniem 31 marca 2015 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2015.357).