§ 5. - Szczegółowe warunki, formy i tryb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica".
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.158 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 8 lutego 2024 r.
§ 5.
1.
W ramach udzielonego wsparcia finansowego organ prowadzący, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1-3, lub upoważniony przez niego dyrektor szkoły albo SOSW, jest obowiązany do:1)
zakupienia sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi do terapii, o których mowa w § 2 ust. 3-7;2)
zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi do terapii, o których mowa w § 2 ust. 3-7, z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania;3)
zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi do terapii, o których mowa w § 2 ust. 3-7, realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania.2.
W ramach udzielonego wsparcia finansowego dyrektor szkoły, dla której organem prowadzącym jest jeden z ministrów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 4, jest obowiązany do:1)
zakupienia sprzętu i pomocy dydaktycznych, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4;2)
zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu lub pomocy dydaktycznych, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4, z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania;3)
zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu lub pomocy dydaktycznych, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4, realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »