§ 9. - Szczegółowe kryteria i tryb dokonywania oceny pracy nauczycieli szkół artystycznych, zakres informacji zawartych w karcie oceny pracy, skład i sposób powoływania zespołu oceniającego oraz tryb postępowania odwoławczego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.1855

Akt utracił moc
Wersja od: 26 stycznia 2019 r.
§  9. 
1. 
Dyrektor szkoły doręcza nauczycielowi oryginał karty oceny pracy.
2. 
Karta oceny pracy zawiera:
1)
imię (imiona) i nazwisko nauczyciela;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
miejsce zatrudnienia i zajmowane stanowisko;
4)
staż pracy pedagogicznej;
5)
stopień awansu zawodowego;
6)
wykształcenie;
7)
datę dokonania ostatniej oceny pracy;
8)
stwierdzenie uogólniające, o którym mowa w art. 6a ust. 4 Karty Nauczyciela;
9)
uzasadnienie oceny pracy obejmujące odniesienie się do poziomu spełnienia przez nauczyciela poszczególnych kryteriów oceny pracy;
10)
datę dokonania oceny pracy;
11)
podpis osoby dokonującej oceny pracy;
12)
pouczenie o terminie i trybie wniesienia odwołania od oceny pracy.
3. 
Kopię karty oceny pracy włącza się do akt osobowych nauczyciela.