§ 8. - Systemy teleinformatyczne stosowane do realizacji zadań w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego w urzędach administracji publicznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2010.118.798

Akt obowiązujący
Wersja od: 2 lipca 2010 r.
§  8.
1.
Zgłoszenie oprogramowania do procedury zgodności następuje na wniosek producenta.
2.
Wniosek zawiera:
1)
nazwę producenta i adres jego siedziby;
2)
imię, nazwisko i stanowisko służbowe osoby wyznaczonej do kontaktów w czasie trwania procedury zgodności;
3)
określenie poziomów, na które oprogramowanie zostało zgłoszone, oznaczanych w następujący sposób:
a)
GMINA - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań urzędu gminy w zakresie świadczeń,
b)
WOJ - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań samorządu województwa w zakresie świadczeń;
4)
oznaczenie nazwy i numeru wersji oprogramowania;
5)
określenie platformy sprzętowej i systemowej oprogramowania w przypadku platformy sprzętowej lub systemowej innej niż określona w dokumentacji systemu, dla celów przeprowadzenia procedury zgodności.
3.
Numer wersji oprogramowania, o którym mowa w ust. 2 pkt 4, producent tworzy w następujący sposób:
1)
dla poziomu GMINA - "G-k-y-x",
2)
dla poziomu WOJ - "W-k-y-x",

gdzie:

a)
przez "k" należy rozumieć numer obowiązującej wersji dokumentacji systemu, z którą dana wersja oprogramowania jest zgodna,
b)
przez "y" należy rozumieć numer wersji oprogramowania danego producenta,
c)
przez "x" należy rozumieć numer kolejny aktualizacji wersji oprogramowania.
4.
Do wniosku dołącza się:
1)
dokumentację oprogramowania określoną w dokumentacji systemu;
2)
oświadczenie o:
a)
spełnianiu przez oprogramowanie wymagań określonych w obowiązującej wersji dokumentacji systemu,
b)
posiadaniu majątkowych praw autorskich do oprogramowania oraz braku toczącego się w tej sprawie postępowania, którego przedmiotem jest to oprogramowanie,
c)
wykonaniu z wynikiem pozytywnym testu oprogramowania, na podstawie udostępnionych scenariuszy testowych, wraz z opisem wyniku testu oprogramowania;
3)
odpis lub wyciąg z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.
5.
Obowiązek, o którym mowa w ust. 4 pkt 3, nie dotyczy obywatela państwa członkowskiego Unii Europejskiej, obywatela Konfederacji Szwajcarskiej, obywatela państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz osoby prawnej posiadającej siedzibę w jednym z tych państw, posiadających autorskie prawa majątkowe do oprogramowania.
6.
Dokumentację oprogramowania wnioskodawca składa na piśmie oraz w formie dokumentu elektronicznego.
7.
W przypadku posiadania zainstalowanej wersji oprogramowania wspierającego realizację zadań w zakresie świadczeń do wniosku dołącza się ponadto:
1)
spis aktualnie posiadanych instalacji oprogramowania zgłoszonego do procedury zgodności;
2)
opis procedur postępowania związanych ze zmianą wersji zainstalowanego oprogramowania na wersję oprogramowania zgłoszonego do procedury zgodności.