§ 4. - System Wspomagania Ratownictwa Medycznego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2013.1181

Akt utracił moc
Wersja od: 7 października 2013 r.
§  4.
1.
System w ramach minimalnej funkcjonalności w zakresie zadań związanych z prowadzeniem rejestru, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, zwanego dalej "rejestrem", zapewnia następujące usługi:
1)
sporządzania w postaci elektronicznej wniosków o wpis do rejestru, zmianę wpisu do rejestru i wykreślania z rejestru przez jednostki, o których mowa w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, oraz podpisywania ich przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262) albo podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2013 r. poz. 235);
2)
dostarczania podpisanych wniosków za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej do organu prowadzącego rejestr;
3)
importowania wniosków do systemu;
4)
wprowadzania do rejestru i wykreślania z rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez organ prowadzący rejestr;
5)
tworzenia i modyfikowania projektów decyzji administracyjnych, o których mowa w pkt 4, oraz, po zaakceptowaniu treści, opatrywania ich przez organ bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym;
6)
sporządzania wypisów z rejestru.
2.
System w ramach minimalnej funkcjonalności w zakresie zadań związanych z postępowaniem w sprawie wniosków, o których mowa w ust. 1 pkt 1, zapewnia następujące usługi:
1)
tworzenia dokumentów oraz podpisywania ich przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym albo podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
2)
nadawania statusu sprawie;
3)
przechowywania dokumentów;
4)
usuwania dokumentów niepodlegających archiwizacji;
5)
przesyłania wniosków;
6)
grupowania dokumentów.
3.
System umożliwia wprowadzanie do rejestru przez organ prowadzący rejestr danych, o których mowa w art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.