§ 2. - Świadectwo służby funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2009.182.1420

Akt utracił moc
Wersja od: 13 kwietnia 2017 r.
§  2. 
1. 
W świadectwie służby umieszcza się dane niezbędne do ustalenia uprawnień ze stosunku służbowego i uprawnień z ubezpieczenia społecznego funkcjonariusza, dotyczące:
1)
imienia i nazwiska funkcjonariusza, daty i miejsca jego urodzenia oraz imion jego rodziców, jednostki lub jednostek organizacyjnych, w których funkcjonariusz pełnił służbę, okresu pełnienia służby oraz rodzaju służby (przygotowawcza, stała);
2)
okresu pełnienia służby w szczególnym charakterze w rozumieniu przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;
3)
zajmowanego stanowiska i posiadanego stopnia służbowego w dniu zwolnienia ze służby;
4)
podstawy prawnej zwolnienia ze służby, wydalenia ze służby albo wygaśnięcia stosunku służbowego;
5)
liczby dni urlopu:
a)
wypoczynkowego lub urlopu dodatkowego wykorzystanego w roku kalendarzowym, w którym funkcjonariusz został zwolniony ze służby, wydalony ze służby albo w którym stosunek służbowy wygasł,
b)
wypoczynkowego niewykorzystanego w roku kalendarzowym, w którym funkcjonariusz został zwolniony ze służby, wydalony ze służby albo w którym stosunek służbowy wygasł, za które wypłacono ekwiwalent pieniężny;
6)
okresu:
a)
korzystania z urlopu bezpłatnego i podstawy prawnej jego udzielenia,
b)
wykorzystanego urlopu wychowawczego w czasie trwania stosunku służbowego,
c)
wykorzystania w roku kalendarzowym, w którym ustał stosunek służbowy, zwolnienia przewidzianego w art. 188 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm.);
7) 4
 informacji na temat przywrócenia funkcjonariusza do służby, określonych w art. 184 ust. 3 i 4, art. 185 ust. 1 i 3 oraz art. 187 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą", okresów nieskładkowych w administracji celnej, w Służbie Celnej lub w Krajowej Administracji Skarbowej przypadających w okresie zatrudnienia, których dotyczy świadectwo służby, uwzględnianych przy ustalaniu prawa do emerytury albo renty, oraz informacji o wypłacie odprawy emerytalnej albo rentowej.
2. 
Wzór świadectwa służby określa załącznik do rozporządzenia.
3. 
Kopię świadectwa służby przechowuje się w aktach osobowych funkcjonariusza.
4.  5
 W przypadku określonym w art. 182 pkt 1 ustawy świadectwo służby włącza się do akt osobowych zmarłego funkcjonariusza.
4 § 2 ust. 1 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a rozporządzenia z dnia 5 kwietnia 2017 r. (Dz.U.2017.771) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 13 kwietnia 2017 r.
5 § 2 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. b rozporządzenia z dnia 5 kwietnia 2017 r. (Dz.U.2017.771) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 13 kwietnia 2017 r.