Art. 3c. - [Zadania punktów kontaktowych] - Świadczenie usług drogą elektroniczną.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.344 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 marca 2020 r.
Art.  3c.  [Zadania punktów kontaktowych]
1. 
Zadania polegające na współpracy z państwami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną wykonują jednostki organizacyjne - punkty kontaktowe dla administracji.
2. 
Zadania polegające na:
1)
umożliwieniu usługodawcom i usługobiorcom otrzymywania informacji ogólnych na temat ich praw i obowiązków, jak również na temat procedur reklamacyjnych oraz naprawiania szkody w przypadku sporów, łącznie z informacjami na temat praktycznych aspektów związanych z wykorzystaniem tych procedur,
2)
umożliwieniu usługodawcom i usługobiorcom uzyskiwania danych szczegółowych dotyczących władz, stowarzyszeń lub organizacji, od których mogą oni otrzymać dalsze informacje lub praktyczną pomoc

- wykonują jednostki organizacyjne - punkty kontaktowe dla usługodawców i usługobiorców.