§ 2. - Stwierdzanie kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.247.1841

Akt utracił moc
Wersja od: 29 grudnia 2007 r.
§  2.
1.
Komisję egzaminacyjną powołuje się w pięcioosobowym składzie, spośród osób spełniających łącznie następujące warunki:
1)
posiadających wyższe wykształcenie z zakresu nauk biologicznych, chemicznych, prawa, inżynierii środowiska, geologii, inżynierii chemicznej lub technologii chemicznej;
2)
zatrudnionych w administracji publicznej, szkołach wyższych, jednostkach badawczo-rozwojowych lub prowadzących działalność w zakresie termicznego przekształcania odpadów lub składowania odpadów.
2.
W skład komisji egzaminacyjnej wchodzą:
1)
przewodniczący;
2)
sekretarz;
3)
pozostali członkowie.
3.
Przewodniczącego i sekretarza komisji egzaminacyjnej wybiera marszałek województwa spośród jej członków.