Rozdział 3 - Ewidencja stowarzyszeń. - Stowarzyszenia akademickie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1933.30.259

Akt utracił moc
Wersja od: 24 stycznia 1934 r.

III.

Ewidencja stowarzyszeń.

§  11.
(1)
Rektor prowadzi rejestr stowarzyszeń, działających na terenie danej szkoły.
(2)
Rejestr ten zawiera następujące rubryki:
a)
nazwa stowarzyszenia i jego typ,
b)
data wpisu do rejestru i adres lokalu stowarzyszenia,
c)
data i numer pisma, zatwierdzającego statut oraz wszelkie jego zmiany,
d)
data i numer pisma, nadającego osobowość prawną,
e)
data i numer pisma, zarządzającego zawieszenie, uchylenie zawieszenia lub rozwiązanie stowarzyszenia,
f)
data dobrowolnego rozwiązania się,
g)
imię i nazwisko oraz wydział, rok studjów, numer indeksu i adres założycieli, wskazanych w § 6 pkt. 3,
h)
liczba członków według stanu na 1 lutego każdego roku.
(3)
Do rejestru dołącza się spisy członków każdego stowarzyszenia według stanu na 1 lutego każdego roku.
(4)
Wzór rejestru ogłasza się jako załącznik do niniejszego rozporządzenia.
§  12.
Zarząd stowarzyszenia akademickiego obowiązany jest zawiadomić rektora o składzie osobowym władz stowarzyszenia w ciągu tygodnia po ich ukonstytuowaniu się i niezwłocznie donosić o każdej zmianie, zaszłej w ciągu kadencji, tych władz. Zarząd stowarzyszenia obowiązany jest również zawiadomić szkołę o zmianie adresu swego lokalu i o rozwiązaniu się stowarzyszenia.