Rozdział 3 - Ewidencja stowarzyszeń. - Stowarzyszenia akademickie.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1933.30.259
Akt utracił moc Wersja od: 24 stycznia 1934 r.
III.
Ewidencja stowarzyszeń.
Ewidencja stowarzyszeń.
§ 11.
(1)
Rektor prowadzi rejestr stowarzyszeń, działających na terenie danej szkoły.(2)
Rejestr ten zawiera następujące rubryki:a)
nazwa stowarzyszenia i jego typ,b)
data wpisu do rejestru i adres lokalu stowarzyszenia,c)
data i numer pisma, zatwierdzającego statut oraz wszelkie jego zmiany,d)
data i numer pisma, nadającego osobowość prawną,e)
data i numer pisma, zarządzającego zawieszenie, uchylenie zawieszenia lub rozwiązanie stowarzyszenia,f)
data dobrowolnego rozwiązania się,g)
imię i nazwisko oraz wydział, rok studjów, numer indeksu i adres założycieli, wskazanych w § 6 pkt. 3,h)
liczba członków według stanu na 1 lutego każdego roku.(3)
Do rejestru dołącza się spisy członków każdego stowarzyszenia według stanu na 1 lutego każdego roku.(4)
Wzór rejestru ogłasza się jako załącznik do niniejszego rozporządzenia.§ 12.
Zarząd stowarzyszenia akademickiego obowiązany jest zawiadomić rektora o składzie osobowym władz stowarzyszenia w ciągu tygodnia po ich ukonstytuowaniu się i niezwłocznie donosić o każdej zmianie, zaszłej w ciągu kadencji, tych władz. Zarząd stowarzyszenia obowiązany jest również zawiadomić szkołę o zmianie adresu swego lokalu i o rozwiązaniu się stowarzyszenia.