Staż podyplomowy lekarza i lekarza dentysty.
Dz.U.2014.474 t.j.
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA 1
z dnia 26 września 2012 r.
w sprawie stażu podyplomowego lekarza i lekarza dentysty
- zwane dalej "ramowym programem".
- zwane dalej "kartą stażu";
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
RAMOWY PROGRAM STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA
RAMOWY PROGRAM STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności z zakresu zapobiegania, rozpoznawania, leczenia i rehabilitacji najczęściej występujących chorób, postępowania w stanach nagłego zagrożenia zdrowia lub życia, a także przyswojenie wiedzy z zakresu transfuzjologii, bioetyki, prawa medycznego i orzecznictwa lekarskiego, jako przygotowanie lekarza do samodzielnego wykonywania zawodu.
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
I.
Program stażu cząstkowego z zakresu chorób wewnętrznych
Program stażu cząstkowego z zakresu chorób wewnętrznych
Cel stażu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności w zakresie rozpoznawania i leczenia, a także zapobiegania i rehabilitacji, najczęściej występujących bądź stanowiących największe zagrożenie dla życia chorób wewnętrznych w warunkach opieki stacjonarnej i ambulatoryjnej oraz w zakresie transfuzjologii.
Program stażu:
(10 godzin wykładów i ćwiczenia praktyczne)
(5 godzin wykładów):
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE PEDIATRII
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE PEDIATRII
II.
Program stażu cząstkowego z zakresu pediatrii
Program stażu cząstkowego z zakresu pediatrii
Cel stażu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, przyswojenie i utrwalenie praktycznych umiejętności z zakresu zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób wieku dziecięcego oraz zaburzeń rozwojowych u dzieci w warunkach opieki stacjonarnej i ambulatoryjnej.
Program stażu:
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE CHIRURGII OGÓLNEJ
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE CHIRURGII OGÓLNEJ
III.
Program stażu cząstkowego z zakresu chirurgii ogólnej
Program stażu cząstkowego z zakresu chirurgii ogólnej
Cel stażu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności w zakresie rozpoznawania, leczenia, zapobiegania i rehabilitacji najczęściej występujących chorób chirurgicznych w ramach opieki stacjonarnej i ambulatoryjnej.
Program stażu:
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII
IV.
Program stażu cząstkowego z zakresu położnictwa i ginekologii
Program stażu cząstkowego z zakresu położnictwa i ginekologii
Cel stażu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności z zakresu opieki lekarskiej w prawidłowo przebiegającej ciąży, porodu i połogu, a także zapobieganie, rozpoznawanie i leczenie najczęściej występujących powikłań ciąży, porodu i połogu oraz chorób narządów płciowych u kobiet w warunkach opieki stacjonarnej i ambulatoryjnej.
Program stażu:
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ W DZIEDZINIE MEDYCYNY RATUNKOWEJ
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ W DZIEDZINIE MEDYCYNY RATUNKOWEJ
V.
Program stażu cząstkowego z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii oraz medycyny ratunkowej
Program stażu cząstkowego z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii oraz medycyny ratunkowej
Va.
Program stażu cząstkowego z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii
Program stażu cząstkowego z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii
Cel stażu w zakresie anestezjologii:
pogłębienie oraz praktyczne poznanie i przyswojenie wiedzy związanej z zastosowaniem, wyborem i zasadami organizacji okresu okołooperacyjnego, znieczulenia oraz stanów zagrożenia życia związanych z jego zastosowaniem, jak również poznanie technik monitorowania i postrzegania podstawowych funkcji życiowych wraz ze śródoperacyjnym postępowaniem w zakresie intensywnej terapii.
Cel stażu w zakresie intensywnej terapii:
zrozumienie doktryny intensywnej terapii w oparciu o kryteria przyjęć i zwolnień z oddziału, zapoznanie się z systemem organizacji oraz procedur medycznych obowiązujących w intensywnej terapii oraz zrozumienie oceny ciężkości stanu chorego w oparciu o skale predykcyjne i skale bezpośrednio oceniające stan ogólny chorego, jak również stan wybranych układów i narządów. Zapoznanie się z taktyką postępowania w intensywnej terapii związaną z wdrażaniem inwazyjnych technik postępowania leczniczego w oparciu o inwazyjne technologie monitorowania podstawowych i szczegółowych parametrów życiowych.
Staż mogą prowadzić kliniki, oddziały kliniczne, oddziały i jednostki uprawnione, wpisane na listę marszałka województwa.
Program stażu:
Vb.
Program stażu cząstkowego z zakresu medycyny ratunkowej
Program stażu cząstkowego z zakresu medycyny ratunkowej
Cel stażu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności postępowania w zakresie medycznych czynności ratunkowych i procedur klinicznych medycyny ratunkowej.
Miejsce odbywania stażu: kliniki medycyny ratunkowej, oddziały kliniczne medycyny ratunkowej, szpitalne oddziały ratunkowe.
Program stażu:
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE PSYCHIATRII
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE PSYCHIATRII
VI.
Program stażu cząstkowego z zakresu psychiatrii
Program stażu cząstkowego z zakresu psychiatrii
Cel stażu:
poznanie, utrwalenie i przyswojenie praktycznych umiejętności rozpoznawania i postępowania w zaburzeniach psychicznych w warunkach opieki stacjonarnej i ambulatoryjnej.
Program stażu:
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE MEDYCYNY RODZINNEJ
STAŻ CZĄSTKOWY W DZIEDZINIE MEDYCYNY RODZINNEJ
VII.
Program stażu cząstkowego z zakresu medycyny rodzinnej
Program stażu cząstkowego z zakresu medycyny rodzinnej
Cel stażu:
poznanie i utrwalenie organizacji oraz metod pracy w warunkach długotrwałej opieki ambulatoryjnej i w domu chorego, a także praktycznych umiejętności dotyczących rozpoznawania, leczenia, zapobiegania i rehabilitacji w chorobach stanowiących najczęstszą przyczynę zgłaszalności pacjentów do poradni, jak i wymagających długotrwałego leczenia w środowisku domowym (opieka nad przewlekle chorym).
Program stażu:
STAŻ Z ZAKRESU ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO
STAŻ Z ZAKRESU ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO
VIII.
Program stażu z zakresu orzecznictwa lekarskiego
Program stażu z zakresu orzecznictwa lekarskiego
Cel stażu:
przyswojenie przez lekarzy i lekarzy dentystów wiedzy o rodzaju świadczeń z ubezpieczeń społecznych, warunkach nabywania prawa do nich oraz zasadach i trybie ich przyznawania.
Program stażu:
STAŻ Z ZAKRESU BIOETYKI
STAŻ Z ZAKRESU BIOETYKI
IX.
Program stażu z zakresu bioetyki
Program stażu z zakresu bioetyki
Cel stażu:
kształtowanie postaw lekarzy i lekarzy dentystów w oparciu o system norm etycznych zawartych w przysiędze i przykazaniu Hipokratesa, w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, Deklaracji helsińskiej1) i tokijskiej2), Deklaracji genewskiej3), polskim Kodeksie Etyki Lekarskiej (KEL) oraz w Europejskiej konwencji bioetycznej4).
Program stażu:
STAŻ Z ZAKRESU PRAWA MEDYCZNEGO
STAŻ Z ZAKRESU PRAWA MEDYCZNEGO
X.
Program stażu z zakresu prawa medycznego
Program stażu z zakresu prawa medycznego
Cel stażu:
poznanie i przyswojenie podstawowych przepisów prawa dotyczących wykonywania zawodu lekarza i lekarza dentysty.
Program stażu:
1) Zalecenia dotyczące badań naukowych na ludziach (Światowe Stowarzyszenie Lekarzy - WMA, Helsinki, czerwiec 1964 r.).
2) Wskazówki dla lekarzy dotyczące tortur i innego okrutnego, nieludzkiego i poniżającego traktowania oraz karania w związku z zatrzymaniem i uwięzieniem (Światowe Stowarzyszenie Lekarzy - WMA, Tokio, październik 1975 r.).
3) Wzór międzynarodowej przysięgi lekarza (Światowe Stowarzyszenie Lekarzy - WMA, Genewa 1949 r.).
4) Europejska konwencja o ochronie praw człowieka i godności ludzkiej wobec zastosowań biologii i medycyny (Rada Europy, Oviedo, kwiecień 1997 r.).
ZAŁĄCZNIK Nr 2
RAMOWY PROGRAM STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA DENTYSTY
RAMOWY PROGRAM STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA DENTYSTY
pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz doskonalenie i utrwalenie praktycznych umiejętności z zakresu promocji zdrowia oraz zapobiegania, rozpoznawania i leczenia schorzeń wchodzących w zakres stomatologii, postępowania w stanach nagłego zagrożenia zdrowia i życia, a także przyswojenie wiedzy z zakresu bioetyki, prawa medycznego i orzecznictwa lekarskiego jako przygotowanie lekarza dentysty do samodzielnego wykonywania zawodu.
STAŻ W DZIEDZINIE STOMATOLOGII
I.
Program stażu cząstkowego z zakresu stomatologii zachowawczej
Program stażu cząstkowego z zakresu stomatologii zachowawczej
Program stażu:
1 dzień (5 godzin wykładów):
II.
Program stażu cząstkowego z zakresu stomatologii dziecięcej
Program stażu cząstkowego z zakresu stomatologii dziecięcej
Program stażu:
III.
Program stażu cząstkowego z zakresu chirurgii stomatologicznej
Program stażu cząstkowego z zakresu chirurgii stomatologicznej
Program stażu:
IV.
Program stażu cząstkowego z zakresu protetyki stomatologicznej
Program stażu cząstkowego z zakresu protetyki stomatologicznej
Program stażu:
V.
Program stażu cząstkowego z zakresu periodontologii
Program stażu cząstkowego z zakresu periodontologii
Program stażu:
VI.
Program stażu cząstkowego z zakresu ortodoncji
Program stażu cząstkowego z zakresu ortodoncji
Program stażu:
KURS W DZIEDZINIE RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
KURS W DZIEDZINIE RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
VII.
Program kursu z zakresu ratownictwa medycznego
Program kursu z zakresu ratownictwa medycznego
Cel kursu:
pogłębienie wiedzy teoretycznej i przyswojenie praktycznych umiejętności postępowania w stanach nagłego zagrożenia zdrowia i życia.
Program kursu:
STAŻ Z ZAKRESU ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO, BIOETYKI I PRAWA MEDYCZNEGO
STAŻ Z ZAKRESU ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO, BIOETYKI I PRAWA MEDYCZNEGO
VIII.
Program stażu z zakresu orzecznictwa lekarskiego, bioetyki oraz prawa medycznego
Program stażu z zakresu orzecznictwa lekarskiego, bioetyki oraz prawa medycznego
ZAŁĄCZNIK Nr 3 8
WZÓR
KARTA STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA
WZÓR
KARTA STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA
WZÓR NR 2/3
WZÓR NR 2/3
wzór
WZÓR NR 3/3
WZÓR NR 3/3
wzór
WZÓR NR 4/3
WZÓR NR 4/3
wzór
WZÓR NR 5/3
WZÓR NR 5/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 6/3
WZÓR NR 6/3
wzór
WZÓR NR 7/3
WZÓR NR 7/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 8/3
WZÓR NR 8/3
wzór
WZÓR NR 9/3
WZÓR NR 9/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 10/3
WZÓR NR 10/3
wzór
WZÓR NR 11/3
WZÓR NR 11/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 12/3
WZÓR NR 12/3
wzór
WZÓR NR 13/3
WZÓR NR 13/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 14/3
WZÓR NR 14/3
wzór
WZÓR NR 15/3
WZÓR NR 15/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 16/3
WZÓR NR 16/3
wzór
WZÓR NR 17/3
WZÓR NR 17/3
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 18/3
WZÓR NR 18/3
wzór
WZÓR NR 19/3
WZÓR NR 19/3
wzór
WZÓR NR 20/3
WZÓR NR 20/3
wzór
WZÓR NR 21/3
WZÓR NR 21/3
wzór
WZÓR NR 22/3
WZÓR NR 22/3
wzór
ZAŁĄCZNIK Nr 4 9
WZÓR
KARTA STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA DENTYSTY
WZÓR
KARTA STAŻU PODYPLOMOWEGO LEKARZA DENTYSTY
WZÓR NR 2/4
WZÓR NR 2/4
wzór
WZÓR NR 3/4
WZÓR NR 3/4
wzór
WZÓR NR 4/4
WZÓR NR 4/4
wzór
WZÓR NR 5/4
WZÓR NR 5/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 6/4
WZÓR NR 6/4
wzór
WZÓR NR 7/4
WZÓR NR 7/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 8/4
WZÓR NR 8/4
wzór
WZÓR NR 9/4
WZÓR NR 9/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 10/4
WZÓR NR 10/4
wzór
WZÓR NR 11/4
WZÓR NR 11/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 12/4
WZÓR NR 12/4
wzór
WZÓR NR 13/4
WZÓR NR 13/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 14/4
WZÓR NR 14/4
wzór
WZÓR NR 15/4
WZÓR NR 15/4
UMIEJĘTNOŚCI I CZYNNOŚCI, KTÓRE STAŻYSTA OPANOWAŁ W STOPNIU UMOŻLIWIAJĄCYM ICH SAMODZIELNE WYKONYWANIE
wzór
WZÓR NR 16/4
WZÓR NR 16/4
wzór
WZÓR NR 17/4
WZÓR NR 17/4
wzór
WZÓR NR 18/4
WZÓR NR 18/4
wzór
WZÓR NR 19/4
WZÓR NR 19/4
wzór
WZÓR NR 20/4
WZÓR NR 20/4
wzór
WZÓR NR 21/4
WZÓR NR 21/4
wzór
ZAŁĄCZNIK Nr 5
ANKIETA (anonimowa)
"Ocena stażu podyplomowego przez lekarza stażystę"
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU .......................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................
KOORDYNATOR STAŻU ...................................................................................................................... [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
STAŻE CZĄSTKOWE:
CHOROBY WEWNĘTRZNE
– OPIEKUN STAŻU .............................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU .................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ODDZIAŁ
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– PORADNIA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
TRANSFUZJOLOGIA KLINICZNA
– PROWADZĄCY SZKOLENIE ......................................................................................................... [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU .................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PROFILAKTYKA ZAKAŻEŃ HIV, DIAGNOSTYKA I LECZENIE AIDS
– PROWADZĄCY SZKOLENIE ......................................................................................................... [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU .................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PEDIATRIA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ODDZIAŁ
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– PORADNIA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
CHIRURGIA OGÓLNA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ODDZIAŁ
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– PORADNIA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
POŁOŻNICTWO I GINEKOLOGIA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ODDZIAŁ
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– PORADNIA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
ANESTEZJOLOGIA I INTENSYWNA TERAPIA ORAZ MEDYCYNA RATUNKOWA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
MEDYCYNA RATUNKOWA
– PROWADZĄCY SZKOLENIE ............................................................................................................ [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PSYCHIATRIA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ODDZIAŁ
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– PORADNIA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
MEDYCYNA RODZINNA
– OPIEKUN STAŻU ................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
ORZECZNICTWO LEKARSKIE
– WYKŁADOWCA .................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
BIOETYKA
– WYKŁADOWCA .................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PRAWO MEDYCZNE
– WYKŁADOWCA .................................................................................................................................. [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU ....................................................................................................................................
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: .................... [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
ZAŁĄCZNIK Nr 6
ANKIETA (anonimowa)
"Ocena stażu podyplomowego przez lekarza dentystę stażystę"
MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
KOORDYNATOR STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
STAŻE CZĄSTKOWE:
STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
STOMATOLOGIA DZIECIĘCA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PROTETYKA STOMATOLOGICZNA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PERIODONTOLOGIA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
– DYŻURY
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania dyżurów niemożliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności określonych programem stażu
6 – w czasie trwania dyżurów możliwe było zdobycie wiedzy i umiejętności przekraczających program stażu
ORTODONCJA
– OPIEKUN STAŻU [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– LICZBA WYKONYWANYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – liczba procedur nie odpowiada zupełnie programowi stażu
6 – liczba procedur znacząco przekracza liczbę określoną programem stażu
– SAMODZIELNOŚĆ WYKONYWANIA PROCEDUR MEDYCZNYCH
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – nie nabyto umiejętności pozwalających na samodzielne wykonywanie procedur medycznych
6 – nabyte umiejętności pozwalają na samodzielne wykonywanie wszystkich procedur określonych programem stażu
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
RATOWNICTWO MEDYCZNE
– PROWADZĄCY SZKOLENIE [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
ORZECZNICTWO LEKARSKIE
– WYKŁADOWCA [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
BIOETYKA
– WYKŁADOWCA [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
PRAWO MEDYCZNE
– WYKŁADOWCA [imię i nazwisko]
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – ocena zdecydowanie negatywna
6 – ocena celująca
– ZDOBYTA WIEDZA TEORETYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – staż nie umożliwił pogłębienia wiadomości teoretycznych
6 – staż umożliwił zdobycie wiedzy wykraczającej poza program stażu
– ZDOBYTA WIEDZA PRAKTYCZNA
OCENA OGÓLNA: [od 1 do 6]
1 – w czasie trwania stażu nie był kładziony nacisk na praktyczne wykorzystanie posiadanej wiedzy
6 – staż w pełni umożliwił wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
)
- zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 24 listopada 2017 r. (Dz.U.2017.2194) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 29 listopada 2017 r., z tym, że zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia zmieniającego, do dnia 31 grudnia 2018 r. lekarz, lekarz dentysta odbywający staż podyplomowy lekarza i lekarza dentysty otrzymuje odpowiednio zasadnicze wynagrodzenie miesięczne wysokości:
1) 2100 zł od dnia 1 lipca 2017 r.;
2) 2249 zł od dnia 1 stycznia 2018 r.
- zmieniony przez § 1 rozporządzenia z dnia 26 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.862) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2019 r.
- zmieniony przez § 1 rozporządzenia z dnia 10 września 2019 r. (Dz.U.2019.1749) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2019 r.
- zmieniony przez § 1 rozporządzenia z dnia 5 lutego 2020 r. (Dz.U.2020.198) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
- zmieniony przez § 1 rozporządzenia z dnia 26 czerwca 2020 r. (Dz.U.2020.1147) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2020 r.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (31)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (31)
- Czy podmiot leczniczy może dokonać zapłaty wynagrodzenia koordynatora stażu podyplomowego lekarzy po zakończeniu i rozliczeniu umowy z marszałkiem województwa?
- Czy istnieje możliwość finansowania dyżurów medycznych w wymiarze przekraczających wymiar dyżuru medycznego przewidzianego w ramowym programie stażu podyplomowego ze środków na wynagrodzenie stażysty?
- Czy możliwe jest dyżurowanie przez lekarza stażystę w wymiarze przekraczającym 10 godzin i 5 minut w ramach 1 dyżuru tygodniowo?