§ 25. - [Sprawozdanie z działalności domu] - Środowiskowe domy samopomocy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2020.249 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 17 lutego 2020 r.
§ 25. [Sprawozdanie z działalności domu]
1.
Kierownik domu opracowuje sprawozdanie z działalności domu w roku budżetowym.2.
W sprawozdaniu zamieszcza się w szczególności informacje dotyczące:1)
form i efektów prowadzonej działalności;2)
zasobów domu, przeznaczonych na jego funkcjonowanie, w tym w zakresie:a)
środków finansowych z budżetu wojewody, a także innych pozyskanych na działalność bieżącą lub wydatki inwestycyjne,b)
liczby pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony i na czas określony w podziale na stanowiska pracy;3)
ogólnej liczby uczestników, którzy opuścili dom, wraz z podaniem przyczyn odejścia;4)
średniej liczby uczestników poszczególnych zajęć w ciągu roku;5)
współpracy z podmiotami wymienionymi w § 21 i jej efektów;6)
oceny realizacji zadań i ewentualne wnioski, w tym informacje o planowanych zmianach w zakresie funkcjonowania domu.3.
Sprawozdanie przesyła się jednostce prowadzącej lub jednostce zlecającej, a także właściwemu do spraw pomocy społecznej wydziałowi urzędu wojewódzkiego w terminie do dnia 15 lutego po okresie sprawozdawczym.4.
Wnioski wynikające ze sprawozdania oraz ewentualne uwagi zgłoszone przez podmioty, o których mowa w ust. 3, są wykorzystywane w usprawnianiu organizacji i funkcjonowania domu, a informacje o wprowadzeniu usprawnień lub o przyczynach braku ich realizacji uwzględnia się w sprawozdaniu w roku następnym.