§ 25. - [Sprawozdanie z działalności domu] - Środowiskowe domy samopomocy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.249 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 lutego 2020 r.
§  25.  [Sprawozdanie z działalności domu]
1. 
Kierownik domu opracowuje sprawozdanie z działalności domu w roku budżetowym.
2. 
W sprawozdaniu zamieszcza się w szczególności informacje dotyczące:
1)
form i efektów prowadzonej działalności;
2)
zasobów domu, przeznaczonych na jego funkcjonowanie, w tym w zakresie:
a)
środków finansowych z budżetu wojewody, a także innych pozyskanych na działalność bieżącą lub wydatki inwestycyjne,
b)
liczby pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony i na czas określony w podziale na stanowiska pracy;
3)
ogólnej liczby uczestników, którzy opuścili dom, wraz z podaniem przyczyn odejścia;
4)
średniej liczby uczestników poszczególnych zajęć w ciągu roku;
5)
współpracy z podmiotami wymienionymi w § 21 i jej efektów;
6)
oceny realizacji zadań i ewentualne wnioski, w tym informacje o planowanych zmianach w zakresie funkcjonowania domu.
3. 
Sprawozdanie przesyła się jednostce prowadzącej lub jednostce zlecającej, a także właściwemu do spraw pomocy społecznej wydziałowi urzędu wojewódzkiego w terminie do dnia 15 lutego po okresie sprawozdawczym.
4. 
Wnioski wynikające ze sprawozdania oraz ewentualne uwagi zgłoszone przez podmioty, o których mowa w ust. 3, są wykorzystywane w usprawnianiu organizacji i funkcjonowania domu, a informacje o wprowadzeniu usprawnień lub o przyczynach braku ich realizacji uwzględnia się w sprawozdaniu w roku następnym.