§ 2. - Sprawozdanie z działalności Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.211.2059

Akt obowiązujący
Wersja od: 12 grudnia 2003 r.
§  2. 
Niezbędne dane, zawarte w sprawozdaniu, obejmują:
1)
ogólne informacje dotyczące Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zwanego dalej "Biurem", wraz z listą członków Biura;
2)
zagadnienia organizacyjne i kadrowe:
a)
władze Biura,
b)
struktura organizacyjna Biura,
c)
liczba zatrudnionych;
3)
przedstawienie realizacji zadań statutowych Biura w podziale na:
a)
regulowanie zobowiązań finansowych za członka Biura, w tym także regulowanie zobowiązań finansowych za członka Biura, którego upadłość została ogłoszona,
b)
organizowanie likwidacji szkód lub bezpośrednia likwidacja szkód, w przypadkach, o których mowa w art. 122 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zwanej dalej "ustawą",
c)
pełnienie funkcji organu odszkodowawczego, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy,
d)
zadania dotyczące dystrybucji i ewidencji dokumentów ubezpieczeń granicznych,
e)
pozostałe zadania związane z działalnością Biura.