§ 2. - Sprawozdanie z działalności Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2003.211.2059
Akt obowiązujący Wersja od: 12 grudnia 2003 r.
§ 2.
Niezbędne dane, zawarte w sprawozdaniu, obejmują:1)
ogólne informacje dotyczące Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zwanego dalej "Biurem", wraz z listą członków Biura;2)
zagadnienia organizacyjne i kadrowe:a)
władze Biura,b)
struktura organizacyjna Biura,c)
liczba zatrudnionych;3)
przedstawienie realizacji zadań statutowych Biura w podziale na:a)
regulowanie zobowiązań finansowych za członka Biura, w tym także regulowanie zobowiązań finansowych za członka Biura, którego upadłość została ogłoszona,b)
organizowanie likwidacji szkód lub bezpośrednia likwidacja szkód, w przypadkach, o których mowa w art. 122 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zwanej dalej "ustawą",d)
zadania dotyczące dystrybucji i ewidencji dokumentów ubezpieczeń granicznych,e)
pozostałe zadania związane z działalnością Biura.