Sprawozdania rzeczowo-finansowe z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych.
Dz.U.2013.441
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ1)
z dnia 9 kwietnia 2013 r.
w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych
1) Minister Pracy i Polityki Społecznej kieruje działem administracji rządowej - rodzina, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 248, poz. 1485).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 222, poz. 1630, z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 105, poz. 720, Nr 109, poz. 747, Nr 192, poz. 1378 i Nr 200, poz. 1446, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, Nr 138, poz. 872 i 875, Nr 223, poz. 1456 i Nr 237, poz. 1654, z 2009 r. Nr 97, poz. 800 i Nr 219, poz. 1706, z 2010 r. Nr 50, poz. 301, z 2011 r. Nr 106, poz. 622, Nr 149, poz. 887, Nr 171, poz. 1016 i Nr 205, poz. 1212 oraz z 2012 r. poz. 1255 i 1548.
3) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 maja 2006 r. w sprawie trybu przekazywania środków finansowych na wypłaty świadczeń rodzinnych oraz sposobu sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych (Dz. U. Nr 95, poz. 661 oraz z 2007 r. Nr 250, poz. 1869), które traci moc z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia na podstawie art. 14 ustawy z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1548).
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Dane
organu sporządzającego sprawozdanie
(nazwa i adres)
Wojewoda/Gmina1) .........
KWARTALNE SPRAWOZDANIE/KWARTALNE ZBIORCZE SPRAWOZDANIE1) RZECZOWO-FINANSOWE Z WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU
ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH ZAWIERAJĄCE DANE RZECZOWE O REALIZACJI USTAWY Z DNIA 28 LISTOPADA 2003 R. O ŚWIADCZENIACH
RODZINNYCH ORAZ INFORMACJE O WYPŁACONYCH ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH I KOSZTACH ICH OBSŁUGI, SKŁADKACH NA
UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ORAZ SKŁADKACH NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE
ZA ...... KWARTAŁ 20... R.
A. Wydatki na świadczenia rodzinne finansowane z dotacji celowej z budżetu państwa oraz liczba świadczeń
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku | ||||||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||||
razem | w tym: w ramach koordynacji | razem | w tym: w ramach koordynacji | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Zasiłki rodzinne, z tego na dziecko w wieku: |
1.1. | do ukończenia 5. roku życia | X | X | ||||||
1.2. | powyżej 5. roku życia do ukończenia 18. roku życia | ||||||||
1.3. | powyżej 18. roku życia do ukończenia 21. roku życia | ||||||||
1.4. | powyżej 21. roku życia do ukończenia 24. roku życia | ||||||||
2. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | ||||||||
2.1. | urodzenia dziecka | ||||||||
2.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | ||||||||
2.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | ||||||||
2.4. | samotnego wychowywania dziecka, z tego wypłacone na podstawie: | ||||||||
2.4.1. | art. 11a ust. 1 pkt 1 ustawy2) | X | X | ||||||
2.4.2. | art. 11a ust. 1 pkt 2 ustawy2) | ||||||||
2.4.3. | art. 11a ust. 1 pkt 3 ustawy2) | ||||||||
2.4.4. | art. 11a ust. 2 ustawy2) | ||||||||
2.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, z tego w wieku: | ||||||||
2.5.1. | do 5. roku życia | ||||||||
2.5.2. | powyżej 5. roku życia | ||||||||
2.6. | rozpoczęcia roku szkolnego |
2.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania, z tego w związku z: | ||||||||
2.7.1. | zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||||||
2.7.2. | dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||||||
2.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | ||||||||
3. | Zasiłki rodzinne z dodatkami (wiersz 1 + wiersz 2) | ||||||||
4. | Zasiłki pielęgnacyjne, z tego wypłacone na podstawie: | ||||||||
4.1. | art. 16 ust. 2 pkt 1 ustawy2) | X | X | ||||||
4.2. | art. 16 ust. 2 pkt 2 ustawy2) | ||||||||
4.3. | art. 16 ust. 3 ustawy2) | ||||||||
4.4. | art. 16 ust. 2 pkt 3 ustawy2) | ||||||||
5. | Świadczenia pielęgnacyjne, z tego wypłacone na podstawie: | ||||||||
5.1. | art. 17 ust. 1 pkt 1 ustawy2) | X | X | ||||||
5.2. | art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy2) | ||||||||
5.3. | art. 17 ust. 1 pkt 3 ustawy2) | ||||||||
5.4. | art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy2) | ||||||||
6. | Dodatek do świadczenia pielęgnacyjnego | ||||||||
7. | Specjalny zasiłek opiekuńczy | ||||||||
8. | Świadczenia opiekuńcze (wiersz 4 + wiersz 5 + wiersz 6 + wiersz 7) | ||||||||
9. | Razem (wiersz 3 + wiersz 8) | ||||||||
10. | Jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia się dziecka | x | x |
11. | Razem (wiersz 9 + wiersz 10) |
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
B. Wydatki na składki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku | ||||||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||||
razem | w tym: w ramach koordynacji | razem | w tym: w ramach koordynacji | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe opłacane za osoby pobierające świadczenie pielęgnacyjne | ||||||||
2. | Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające świadczenie pielęgnacyjne | ||||||||
3. | Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe opłacane za osoby pobierające specjalny zasiłek opiekuńczy | ||||||||
4 | Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające specjalny zasiłek opiekuńczy | ||||||||
5. | Razem (wiersz 1 + wiersz 2 + wiersz 3 + wiersz 4) |
C. Informacja na temat należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł1) | ||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Stan należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń na ostatni dzień miesiąca | |||
2. | Kwota umorzonych nienależnie pobranych świadczeń, w tym: | |||
2.1. | w wyniku decyzji marszałka województwa | |||
3. | Kwota nienależnie pobranych świadczeń, w przypadku których w danym miesiącu podjęto decyzję o rozłożeniu na raty | |||
4. | Kwota nienależnie pobranych świadczeń, potrącona w danym miesiącu z bieżąco wypłacanych świadczeń | |||
5. | Kwota wygaszonych nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych zgodnie z art. 30 ust. 11 ustawy2) |
1) Zasada narastania nie dotyczy wiersza 1.
2) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
D. Informacja o odzyskanych świadczeniach nienależnie pobranych oraz świadczeniach niepodjętych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł | |||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | |||
razem | w tym: na podstawie decyzji marszałka województwa | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. | Zasiłki rodzinne | ||||
2. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | ||||
2.1. | urodzenia dziecka | ||||
2.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | ||||
2.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | ||||
2.4. | samotnego wychowywania dziecka | ||||
2.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, z tego w wieku: | ||||
2.5.1. | do 5. roku życia | ||||
2.5.2. | powyżej 5. roku życia | ||||
2.6. | rozpoczęcia roku szkolnego | ||||
2.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania, z tego w związku z: |
2.7.1. | zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||
2.7.2. | dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||
2.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | ||||
3. | Zasiłki rodzinne z dodatkami (wiersz 1 + wiersz 2) | ||||
4. | Zasiłki pielęgnacyjne | ||||
5. | Świadczenia pielęgnacyjne | ||||
6. | Dodatek do świadczenia pielęgnacyjnego | ||||
7. | Specjalny zasiłek opiekuńczy | ||||
8. | Świadczenia opiekuńcze (wiersz 4 + wiersz 5 + wiersz 6 + wiersz 7) | ||||
9. | Razem (wiersz 3 + wiersz 8) | ||||
10. | Jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia się dziecka | ||||
11. | Razem (wiersz 9 + wiersz 10) | ||||
11.1. | w tym: kwoty odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń podlegające zwrotowi do budżetu państwa |
E. Wydatki ze środków własnych gminy na świadczenia rodzinne i liczba świadczeń
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku | ||||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | ||||||
1.1. | urodzenia dziecka | ||||||
1.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | ||||||
1.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | ||||||
1.4. | samotnego wychowywania dziecka | ||||||
1.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, z tego w wieku: | ||||||
1.5.1. | do 5. roku życia | ||||||
1.5.2. | powyżej 5. roku życia | ||||||
1.6. | rozpoczęcia roku szkolnego |
1.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania, z tego w związku z: | ||||||
1.7.1. | zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||||
1.7.2. | dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | ||||||
1.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | ||||||
2. | Zapomoga wypłacana przez gminę na podstawie art. 22a ustawy1) |
1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
F. Informacja na temat finansowania świadczeń rodzinnych i kosztów ich obsługi
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku1) | ||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Wysokość planowanych w danym roku wydatków budżetu państwa w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej (wg stanu na ostatni dzień miesiąca) | |||
2. | Otrzymana z budżetu państwa w danym miesiącu dotacja w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej | |||
3. | Dotacja z budżetu państwa na koszty obsługi | |||
4. | Wydatki na obsługę świadczeń rodzinnych, z tego: |
4.1. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym: | |||
4.1.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
4.2. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, w tym: | |||
4.2.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
4.3. | wydatki inwestycyjne | |||
4.4. | wydatki pozostałe, w tym: | |||
4.4.1. | wydatki związane z utrzymaniem lokalu | |||
4.4.2. | wydatki związane z umową najmu | |||
5. | Wydatki na obsługę świadczeń rodzinnych sfinansowane z dotacji z budżetu państwa w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej, z tego: | |||
5.1. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym: | |||
5.1.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
5.2. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, w tym: | |||
5.2.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
5.3. | wydatki inwestycyjne | |||
5.4. | wydatki pozostałe, w tym: | |||
5.4.1. | wydatki związane z utrzymaniem lokalu | |||
5.4.2. | wydatki związane z umową najmu | |||
5.4.3. | wydatki związane z korespondencją | |||
6. | Liczba osób realizujących świadczenia rodzinne, w tym: | |||
6.1. | zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełne etaty) | |||
6.2. | zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej | |||
6.3. | innych | |||
7. | Liczba m2 lokalu, w którym są realizowane zadania z zakresu świadczeń rodzinnych |
1) Zasada narastania nie dotyczy wierszy 1., 6., 6.1., 6.2., 6.3. i 7.
2) Świadczenia rodzinne, świadczenie z funduszu alimentacyjnego oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego.
G. Informacja uzupełniająca o realizacji świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne | ||
pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym: | |||
1.1. | o przyznanie świadczeń rodzinnych, w tym: | |||
1.1.1. | przekazanych według właściwości | |||
1.1.2. | zamkniętych bez nadania biegu lub bez rozpatrzenia z powodu niewywiązania się z obowiązku uzupełniania danych w ustawowo wyznaczonym terminie | |||
2. | Liczba decyzji wydanych w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych przez organ właściwy | |||
2.1. | w tym: stwierdzających nienależnie pobrane świadczenia | |||
3. | Liczba spraw, w których rozłożono na raty należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | |||
4. | Liczba decyzji w sprawie umorzenia należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | |||
5. | Liczba spraw, w których wygaszono nienależnie pobrane świadczenia rodzinne, na podstawie art. 30 ust. 11 ustawy1) | |||
6. | Liczba decyzji ostatecznych wydanych przez samorządowe kolegia odwoławcze, w tym: | |||
6.1. | pozostawiających w mocy decyzję organu właściwego | |||
6.2. | zmieniających decyzję organu właściwego | |||
6.3. | uchylających decyzję organu właściwego i przekazujących sprawę do ponownego rozpatrzenia |
1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
H. Informacje o rodzinach pobierających świadczenia rodzinne
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne | |||||||||||
pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału | |||||||||||
z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci | z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci | z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1. | Liczba rodzin pełnych1) bez dziecka niepełnosprawnego, pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | ||||||||||||
1.1. | bez dochodu | ||||||||||||
1.2. | do 200 zł | ||||||||||||
1.3. | od 200,01 do 400 zł | ||||||||||||
1.4. | od 400,01 do 539 zł | ||||||||||||
1.5. | od 539,01 do 574 zł | ||||||||||||
1.6. | od 574,01 do 1.922 zł | ||||||||||||
2. | Liczba rodzin pełnych1) z dzieckiem niepełnosprawnym pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: |
2.1. | bez dochodu | ||||||||||||
2.2. | do 200 zł | ||||||||||||
2.3. | od 200,01 do 400 zł | ||||||||||||
2.4. | od 400,01 do 623 zł | ||||||||||||
2.5. | od 623,01 do 664 zł | ||||||||||||
2.6. | od 664,01 do 1.922 zł | ||||||||||||
3. | Liczba rodzin niepełnych2) bez dziecka niepełnosprawnego pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | ||||||||||||
3.1. | bez dochodu | ||||||||||||
3.2. | do 200 zł | ||||||||||||
3.3. | od 200,01 do 400 zł | ||||||||||||
3.4. | od 400,01 do 539 zł | ||||||||||||
3.5. | od 539,01 do 574 zł | ||||||||||||
3.6. | od 574,01 do 1.922 zł | ||||||||||||
4. | Liczba rodzin niepełnych2) z dzieckiem niepełnosprawnym pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: |
4.1. | bez dochodu | ||||||||||||
4.2. | do 200 zł | ||||||||||||
4.3. | od 200,01 do 400 zł | ||||||||||||
4.4. | od 400,01 do 623 zł | ||||||||||||
4.5. | od 623,01 do 664 zł | ||||||||||||
4.6. | od 664,01 do 1.922 zł |
1) Rodziny z wyłączeniem rodzin osób samotnie wychowujących dzieci (art. 3 pkt 17a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych).
2) Rodziny osób samotnie wychowujących dzieci (art. 3 pkt 17a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych).
I. Informacje statystyczne
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne | ||
pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba rodzin pobierających świadczenia rodzinne | |||
2. | Liczba rodzin pobierających zasiłek rodzinny, w tym: | |||
2.1. | na 1 dziecko | |||
2.2. | na 2 dzieci | |||
2.3. | na 3 dzieci | |||
2.4. | na 4 i więcej dzieci |
Osoba sporządzająca sprawozdanie:
imię i nazwisko: .............. ..................
telefon: .........................
e-mail: ..........................
Data: ............................
OBJAŚNIENIA:
1. W częściach A, B, C, D, E, F sprawozdania liczbę świadczeń oraz wydatki ujmuje się narastająco od początku roku (np. informacja za miesiąc maj ujęta
w sprawozdaniu za II kwartał w kolumnach 4 i 8 obejmuje dane za okres styczeń-maj).
2. W częściach G, H i I sprawozdania dane podaje się w ujęciu miesięcznym (nienarastająco).
3. Wartości w sprawozdaniu ujmuje się z dokładnością do 1 zł, z wyjątkiem części F wiersz 6.1. sprawozdania, w którym liczbę etatów wykazuje się
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Sprawozdanie sporządza się metodą kasową - ujmuje się wydatki faktycznie poniesione i liczbę rzeczywiście wypłaconych świadczeń. W przypadku gdy
świadczenie jest wypłacane w ratach, w części A i B w kolumnach 7-10 oraz w części E w kolumnach 6-8 sprawozdania świadczenie ujmuje się
w miesiącu, w którym wypłacono pierwszą ratę, zaś kwoty wykazuje się według faktycznej wypłaty.
5. Liczby i kwoty wypłacanych świadczeń wykazane w części A sprawozdania nie są pomniejszane o zwroty świadczeń nienależnie pobranych.
6. W częściach A i B kolumny 6 i 10 sprawozdania dotyczą świadczeń rodzinnych przyznanych przez marszałka województwa w ramach koordynacji
systemów zabezpieczenia społecznego państw Unii Europejskiej (tj. decyzji, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach
rodzinnych). Kwoty tych świadczeń są wykazywane także, łącznie z innymi świadczeniami i świadczeniobiorcami, w kolumnach 3 i 4 oraz 7 i 8.
7. W części D sprawozdania należy ująć informacje na temat świadczeń sfinansowanych z dotacji celowej z budżetu państwa.
8. W części D sprawozdania wykazuje się odzyskane świadczenia nienależnie pobrane bez pobranych odsetek.
9. W części D w wierszu 11.1. sprawozdania wykazuje się odzyskane świadczenia nienależnie pobrane:
a) wypłacone w latach ubiegłych,
b) wypłacone przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych i przekazane do odzyskania gminom,
c) wypłacone przez organ inny niż organ właściwy, który odzyskał nienależnie pobrane świadczenia.
10. W części D sprawozdania ujmuje się świadczenia niepodjęte. W części A wykazuje się świadczenia faktycznie wypłacone (jeżeli osoba nie zgłasza się
po świadczenia, to w części A nie wykazuje się wydatków). Jeżeli świadczenie nie zostało wykazane w części A jako świadczenie pobrane, to nie wykazuje
się go w części D. Istnieje jeden wyjątek od powyższej zasady - jeżeli organ przekazał do wypłaty świadczenie i do momentu złożenia sprawozdania za
dany kwartał roku nie uzyskał informacji o niepobraniu tego świadczenia (np. 3-miesięczna umowa z pocztą), to jest ono wykazywane w części A (brak
uwzględnienia w części D). Świadczenia niepodjęte, wykazane wcześniej w części A, wykazuje się w części D w miesiącu, w którym prawo do świadczeń
wygasło (wygaśnięcie nie skutkuje koniecznością uwzględnienia tego faktu w powyższym miesiącu w części A). W sytuacji gdy niepodjęte świadczenia
były przekazane do wypłaty w roku poprzednim, należy wykazać te świadczenia również w wierszu 11.1. części D.
11. W części E sprawozdania wykazuje się liczbę świadczeń i wydatki ze środków własnych gminy poniesione na podstawie art. 15a i art. 22a ustawy
z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
12. W części F w wierszu 3. sprawozdania wykazuje się 3% otrzymanej dotacji w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej.
13. W części F w wierszu 4. sprawozdania ujmuje się całość wydatków na obsługę świadczeń rodzinnych sfinansowanych z dotacji celowej z budżetu
państwa ujętej w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej oraz z innych źródeł.
14. W części F w wierszach 4.1., 4.2., 5.1. oraz 5.2. sprawozdania wykazuje się wydatki na wynagrodzenia zasadnicze, dodatek za wieloletnią pracę,
nagrodę jubileuszową, jednorazową odprawę w związku z przejściem na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, dodatkowe wynagrodzenie
roczne, tzw. "trzynastkę", dodatek specjalny, dodatek funkcyjny oraz nagrody wraz z pochodnymi, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
15. W części F w wierszach 4.1.1., 4.2.1., 5.1.1. oraz 5.2.1. sprawozdania wykazuje się wydatki na fakultatywne składowe wynagrodzenia, do których na
podstawie art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zalicza się dodatek funkcyjny, dodatek specjalny oraz nagrody wraz
z pochodnymi (w umowach cywilnoprawnych jest możliwe uregulowanie kwestii fakultatywnych składników wynagrodzenia na podstawie art. 3531 Kodeksu cywilnego).
16. W części F w wierszach 4.3. i 5.3. sprawozdania wykazuje się wydatki inwestycyjne, które zostały poniesione na pierwsze wyposażenie lokalu lub które
przekroczyły 3,5 tys. zł.
17. W części F w wierszach 4.4. i 5.4. sprawozdania wykazuje się wydatki pozostałe, które nie są wydatkami na wynagrodzenie i nie są wydatkami
inwestycyjnymi.
18. W części F w wierszach 4.4.1. i 5.4.1. sprawozdania wykazuje się wydatki związane z utrzymaniem lokalu bez wydatków związanych z umową najmu
lokalu. Jeśli opłata czynszowa jest wliczona do wydatków związanych z umową najmu, wykazuje się ją w części F w wierszach 4.4.2. i 5.4.2.
19. W części F w wierszu 6. sprawozdania wykazuje się liczbę osób realizujących świadczenia rodzinne (np. jeżeli świadczenia realizują dwie osoby
zatrudnione na 0,5 etatu, w wierszu 6. wykazuje się liczbę 2, natomiast w wierszu 6.1. liczbę 1). W przypadku zatrudnienia osoby na podstawie różnych
umów wykazuje się tę osobę w odpowiednich wierszach sprawozdania odnoszących się do danego rodzaju zatrudnienia (np. jeżeli osoba jest zatrudniona
jednocześnie na 0,5 etatu oraz umowę zlecenie, w wierszu 6.1. wykazuje się 0,5, a w wierszu 6.2. wykazuje się 1).
20. W części F w wierszach 6.1. i 6.2. sprawozdania wykazuje się liczbę osób, za które pracodawca ponosi pełne koszty zatrudnienia.
21. W części F w wierszu 6.3. sprawozdania wykazuje się również liczbę osób, za które pracodawca nie ponosi pełnych kosztów zatrudnienia.
22. W części F w wierszu 7. sprawozdania wykazuje się liczbę m2 lokalu, w którym są realizowane zadania z zakresu świadczeń rodzinnych. W przypadku
zajmowania tylko części lokalu należy przypisać proporcjonalnie wartość powierzchni użytkowej wykorzystanej do realizacji ustawy z dnia 28 listopada
2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
23. W części H sprawozdania wykazuje się rodziny pobierające świadczenia rodzinne uzależnione od spełnienia kryterium dochodowego.
24. W części I w wierszu 1. sprawozdania są wykazywane wszystkie rodziny pobierające świadczenia rodzinne - również te, które pobierają świadczenia
nieuzależnione od spełnienia kryterium dochodowego.
25. W sprawozdaniu sformułowanie "w tym" oznacza sumę niezupełną, natomiast "z tego" oznacza sumę zupełną.
)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Dane
organu sporządzającego sprawozdanie
(nazwa i adres)
Wojewoda/Marszałek Województwa1) ..............
KWARTALNE SPRAWOZDANIE RZECZOWO-FINANSOWE Z WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH ZAWIERAJĄCE
INFORMACJE O REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO DOTYCZĄCYCH ŚWIADCZEŃ
RODZINNYCH, W TYM O KOSZTACH REALIZACJI ZADANIA ZLECONEGO Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ
ZA ........ KWARTAŁ 20... R.
A. Liczba rozpatrywanych spraw i dokumentów wysłanych do instytucji zagranicznej oraz otrzymanych odpowiedzi na potrzeby ustalenia prawa
do świadczeń rodzinnych wypłacanych w Polsce
Lp. | Dotyczy państwa | Liczba spraw, które wpłynęły w kwartale | Liczba dokumentów wysłanych/otrzymanych w kwartale | Liczba spraw załatwionych w kwartale | |||||
SED z serii F | SED z serii R | SED z serii H | pozostałe dokumenty | razem | |||||
ogółem | w tym F024 | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 (4+6+7+8) | 10 |
1. | Austria | ||||||||
2. | Belgia | ||||||||
3. | Bułgaria | ||||||||
4. | Cypr |
5. | Czechy | ||||||||
6. | Dania | ||||||||
7. | Estonia | ||||||||
8. | Finlandia | ||||||||
9. | Francja | ||||||||
10. | Grecja | ||||||||
11. | Hiszpania | ||||||||
12. | Holandia | ||||||||
13. | Irlandia | ||||||||
14. | Litwa | ||||||||
15. | Luksemburg | ||||||||
16. | Łotwa | ||||||||
17. | Malta | ||||||||
18. | Niemcy | ||||||||
19. | Portugalia | ||||||||
20. | Rumunia | ||||||||
21. | Słowacja | ||||||||
22. | Słowenia | ||||||||
23. | Szwecja |
24. | Węgry | ||||||||
25. | Wielka Brytania | ||||||||
26. | Włochy | ||||||||
A. | Razem UE (suma wierszy od 1 do 26) | ||||||||
27. | Islandia | ||||||||
28. | Liechtenstein | ||||||||
29. | Norwegia | ||||||||
30. | Szwajcaria | ||||||||
B. | Łącznie (suma wierszy od A do 30) |
1) Niepotrzebne skreślić.
B. Liczba rozpatrywanych spraw i dokumentów otrzymanych z instytucji zagranicznych oraz wysłanych odpowiedzi na potrzeby ustalenia prawa
do świadczeń rodzinnych wypłacanych za granicą
Lp. | Dotyczy państwa | Liczba spraw, które wpłynęły w kwartale | Liczba dokumentów otrzymanych/wysłanych w kwartale | Liczba spraw załatwionych w kwartale | |||||
SED z serii F | SED z serii R | SED z serii H | pozostałe dokumenty | razem | |||||
ogółem | w tym F024 | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 (4+6+7+8) | 10 |
1. | Austria | ||||||||
2. | Belgia | ||||||||
3. | Bułgaria | ||||||||
4. | Cypr | ||||||||
5. | Czechy | ||||||||
6. | Dania | ||||||||
7. | Estonia | ||||||||
8. | Finlandia | ||||||||
9. | Francja | ||||||||
10. | Grecja | ||||||||
11. | Hiszpania | ||||||||
12. | Holandia |
13. | Irlandia | ||||||||
14. | Litwa | ||||||||
15. | Luksemburg | ||||||||
16. | Łotwa | ||||||||
17. | Malta | ||||||||
18. | Niemcy | ||||||||
19. | Portugalia | ||||||||
20. | Rumunia | ||||||||
21. | Słowacja | ||||||||
22. | Słowenia | ||||||||
23. | Szwecja | ||||||||
24. | Węgry | ||||||||
25. | Wielka Brytania | ||||||||
26. | Włochy | ||||||||
A. | Razem UE (suma wierszy od 1 do 26) | ||||||||
27. | Islandia | ||||||||
28. | Liechtenstein | ||||||||
29. | Norwegia | ||||||||
30. | Szwajcaria |
B. | Łącznie (suma wierszy od A do 30) |
C. Informacja uzupełniająca o realizacji zadań z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne | ||
pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba spraw wpływających z organów właściwych, w tym: | |||
1.1. | na podstawie art. 23a ust. 1 ustawy1) | |||
1.2. | na podstawie art. 23a ust. 2 ustawy1) | |||
2. | Liczba przypadków, w których wskutek wniosku organu właściwego ustalono w trybie art. 23a ustawy1), że mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego | |||
3. | Liczba decyzji wydanych w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym: | |||
3.1. | liczba decyzji ustalających nienależnie pobrane świadczenia rodzinne | |||
3.2. | liczba decyzji ustalających świadczenia rodzinne dla cudzoziemców | |||
3.3. | liczba decyzji ustalających świadczenia rodzinne dla obywateli polskich |
3.4. | liczba decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty lub odroczeniu terminu spłaty nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | |||
4. | Liczba wystawionych tytułów egzekucyjnych, w tym: | |||
4.1. | liczba wystawionych zastępczych tytułów egzekucyjnych na wniosek instytucji zagranicznej | |||
5. | Liczba wystawionych upomnień w postępowaniu egzekucyjnym |
1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
D. Informacja o świadczeniach nienależnie pobranych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł | ||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ustalonych nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | |||
2. | Kwoty nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych umorzonych w trybie art. 23a ust. 10 ustawy1) |
1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
E. Informacje na temat finansowania zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku1) w zł | ||
pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Wysokość planowanych w danym roku wydatków budżetu państwa w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej (wg stanu na ostatni dzień miesiąca) | |||
2. | Otrzymana z budżetu państwa w danym miesiącu dotacja w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej | |||
3. | Wydatki na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, w tym: | |||
3.1. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym: | |||
3.1.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
3.2. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, w tym: | |||
3.2.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
3.3. | wydatki inwestycyjne | |||
3.4. | wydatki pozostałe, w tym: | |||
3.4.1. | wydatki związane z utrzymaniem lokalu | |||
3.4.2. | wydatki związane z umową najmu | |||
3.4.3. | wydatki związane z korespondencją | |||
4. | Wydatki na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych sfinansowane z dotacji z budżetu państwa w rozdziale 852122) klasyfikacji budżetowej, w tym: | |||
4.1. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym: |
4.1.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
4.2. | wydatki na wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, w tym: | |||
4.2.1. | przyznawane fakultatywnie składowe wynagrodzenia | |||
4.3. | wydatki inwestycyjne | |||
4.4. | wydatki pozostałe, w tym: | |||
4.4.1. | wydatki związane z utrzymaniem lokalu | |||
4.4.2. | wydatki związane z umową najmu | |||
4.4.3. | wydatki związane z korespondencją | |||
5. | Liczba osób realizujących zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, w tym: | |||
5.1 | zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełne etaty) | |||
5.2. | zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej | |||
5.3. | innych | |||
6. | Liczba m2 lokalu, w którym realizowane są zadania z zakresu świadczeń rodzinnych |
1) Zasada narastania nie dotyczy wierszy 1., 5., 5.1., 5.2., 5.3. i 6.
2) Świadczenia rodzinne, świadczenie z funduszu alimentacyjnego oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego.
Osoba sporządzająca sprawozdanie:
imię i nazwisko: ................................
telefon: .........................
e-mail: ..........................
Data: ........................
OBJAŚNIENIA:
1. W częściach A i B sprawozdania dane podaje się w ujęciu kwartalnym (nienarastająco).
2. W części C sprawozdania dane podaje się w ujęciu miesięcznym (nienarastająco).
3. W części A, B i C sprawozdania za sprawę uznaje się wniosek od obywatela, w tym o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, wpływający
do Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej, a także sprawy wpływające z organów właściwych na podstawie art. 23a ust. 1 i 2 ustawy z dnia
28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych. Przy czym:
- wnioski objęte odrębnym postępowaniem administracyjnym stanowią oddzielne sprawy,
- kolejne okresy zasiłkowe dla jednej rodziny stanowią oddzielne sprawy,
- w przypadku zapytania o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych w ramach koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego w stosunku do jednego
okresu zasiłkowego, w trakcie którego na członka rodziny/członków rodziny pobierano różnego rodzaju świadczenia rodzinne, stanowią one jedną sprawę
dotyczącą jednej rodziny,
- sprawy wszczęte w wyniku odwołania traktuje się jako nowe sprawy,
- postępowania w zakresie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych stanowią odrębne sprawy,
4. W części A i B sprawozdania w kolumnie 8 pozostałe dokumenty dotyczą formularzy z serii E oraz innych zapytań wysłanych do/otrzymanych z instytucji
zagranicznej.
5. W części A sprawozdania w kolumnie 3 wykazuje się liczbę spraw, które wpłynęły w kwartale, tj. wnioski od obywateli o ustalenie prawa
do świadczeń rodzinnych, wpływające bezpośrednio do Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej, a także sprawy wpływające z organów właściwych na
podstawie art. 23a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
6. W części A sprawozdania w kolumnie 10 wykazuje się liczbę spraw załatwionych w kwartale, w szczególności sprawy zakończone:
- decyzją dotyczącą ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych (m.in. przyznanie, odmowa, stwierdzenie nieważności, uchylenie decyzji) w Polsce,
- wydaniem rozstrzygnięcia kończącego sprawę w danym kwartale (m.in. pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia, przekazanie zgodnie z właściwością,
zawieszenie postępowania, umorzenie postępowania),
- ustaleniem braku podstawy do zastosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na podstawie art. 23a ust. 7 ustawy
z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
7. W części B sprawozdania w kolumnie 3 wykazuje się liczbę spraw, które wpłynęły w kwartale, tj. wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych
złożone w instytucji zagranicznej i sprawy inicjowane przez właściwą instytucję zagraniczną.
8. W części B sprawozdania w kolumnie 10 wykazuje się liczbę spraw załatwionych w kwartale, w szczególności sprawy zakończone:
- udzieleniem odpowiedzi na zapytanie właściwej instytucji zagranicznej,
- decyzją dotyczącą ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych (m.in. przyznanie, odmowa),
- wydaniem rozstrzygnięcia kończącego sprawę w danym kwartale (m.in. pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia, przekazanie zgodnie z właściwością,
zawieszenie postępowania, umorzenie postępowania).
9. W częściach D i E sprawozdania dane ujmuje się narastająco od początku roku (np. informacja za miesiąc maj ujęta w sprawozdaniu
za II kwartał w kolumnie 4 obejmuje dane za okres styczeń-maj), z uwzględnieniem odnośnika nr 1 umieszczonego pod częścią E.
10. Wartości w sprawozdaniu ujmuje się z dokładnością do 1 zł, z wyjątkiem części E wiersz 5.1. sprawozdania, w którym liczbę etatów wykazuje się
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11. Świadczenia nienależnie pobrane wykazuje się w części D sprawozdania bez odsetek.
12. W części E w wierszu 3. sprawozdania ujmuje się całość wydatków na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, sfinansowanych
w ramach dotacji celowej z budżetu państwa określonej w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej oraz pokrytych z innych źródeł.
13. W części E w wierszach 3.1., 3.2., 4.1. oraz 4.2. sprawozdania wykazuje się wydatki na wynagrodzenia zasadnicze, dodatek za wieloletnią pracę,
nagrodę jubileuszową, jednorazową odprawę w związku z przejściem na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, dodatkowe wynagrodzenie
roczne, tzw. "trzynastkę", dodatek specjalny, dodatek funkcyjny oraz nagrody wraz z pochodnymi, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
14. W części E w wierszach 3.1.1., 3.2.1., 4.1.1. oraz 4.2.1. sprawozdania wykazuje się wydatki na fakultatywne składowe wynagrodzenia, do których na
podstawie art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zalicza się dodatek funkcyjny, dodatek specjalny oraz nagrody wraz
z pochodnymi (w umowach cywilnoprawnych jest możliwe uregulowanie kwestii fakultatywnych składników wynagrodzenia na podstawie art. 3531 Kodeksu
cywilnego).
15. W części E w wierszach 3.3. i 4.3. sprawozdania wykazuje się wydatki inwestycyjne, które zostały poniesione na pierwsze wyposażenie lokalu lub
które przekroczyły 3,5 tys. zł.
16. W części E w wierszach 3.4. i 4.4. sprawozdania wykazuje się wydatki pozostałe, które nie są wydatkami na wynagrodzenie i nie są wydatkami
inwestycyjnymi.
17. W części E w wierszach 3.4.1. i 4.4.1. sprawozdania wykazuje się wydatki związane z utrzymaniem lokalu w przeliczeniu na m2 bez wydatków
związanych z umową najmu lokalu. Ponadto, w części E w wierszach 3.4.1. i 4.4.1. wykazuje się wyodrębnione składowe zawarte w umowie najmu lokalu
związane z jego utrzymaniem.
18. W części E w wierszach 3.4.2. i 4.4.2. sprawozdania wykazuje się wydatki związane z umową najmu lokalu w przeliczeniu na m2.
19. W części E w wierszu 5. sprawozdania wykazuje się liczbę osób realizujących zadanie z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych (np. jeżeli
świadczenia realizują dwie osoby zatrudnione na 0,5 etatu, w wierszu 6. wykazuje się liczbę 2, natomiast w wierszu 6.1. liczbę 1). W przypadku
zatrudnienia osoby na podstawie różnych umów wykazuje się tę osobę w odpowiednich wierszach sprawozdania odnoszących się do danego rodzaju
zatrudnienia (np. jeżeli osoba jest zatrudniona jednocześnie na 0,5 etatu oraz umowę zlecenie, w wierszu 5.1. wykazuje się 0,5, a w wierszu 5.2. wykazuje
się 1).
20. W części E w wierszach 5.1. i 5.2. sprawozdania wykazuje się liczbę osób, za które pracodawca ponosi pełne koszty zatrudnienia.
21. W części E w wierszu 5.3. sprawozdania wykazuje się liczbę osób, za które pracodawca nie ponosi kosztów zatrudnienia lub ponosi częściowe koszty
zatrudnienia (występuje partycypacja innych podmiotów w kosztach zatrudnienia m.in. pracownicy przebywający na zwolnieniu chorobowym, pobierający
zasiłek macierzyński, osoby odbywające staż, osoby, których zatrudnienie jest dofinansowywane z innych źródeł, np. środków unijnych).
22. W części E w wierszach 5., 5.1., 5.2. i 5.3. sprawozdania wykazuje się przeciętną miesięczną liczbę osób lub etatów realizujących zadania z zakresu
koordynacji świadczeń rodzinnych.
23. W części E w wierszu 6. sprawozdania wykazuje się liczbę m2 lokalu, w którym realizowane są zadania z zakresu świadczeń rodzinnych. W przypadku
zajmowania tylko części lokalu należy przypisać proporcjonalnie wartość powierzchni użytkowej wykorzystanej do realizacji ustawy z dnia 28 listopada
2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
24. W sprawozdaniu sformułowanie "w tym" oznacza sumę niezupełną, natomiast "z tego" oznacza sumę zupełną.
)
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (6)
Podstawa prawna liczba obiektów na liście: (3)
Akty uchylające liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępujące liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępowane liczba obiektów na liście: (1)
Komentarze i publikacje liczba obiektów na liście: (2)
Komentarze praktyczne liczba obiektów na liście: (1)
Monografie liczba obiektów na liście: (1)
Wzory i narzędzia liczba obiektów na liście: (2)
Wzory liczba obiektów na liście: (2)
- Kwartalne sprawozdanie rzeczowo-finansowe z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych zawierające informacje o realizacji zadań z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym o kosztach realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej
- Kwartalne sprawozdanie lub kwartalne zbiorcze sprawozdanie rzeczowo-finansowe z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych zawierające dane rzeczowe o realizacji ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz informacje o wypłaconych świadczeniach rodzinnych i kosztach ich obsługi, składkach na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne