§ 5. - Sposoby i warunki przekazywania informacji dotyczących bezpieczeństwa masowych imprez sportowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.273.2717

Akt utracił moc
Wersja od: 27 grudnia 2004 r.
§  5.
1.
Komendant wojewódzki (Stołeczny) Policji, komendant powiatowy (miejski) Policji, zgodnie z właściwością terytorialną, otrzymuje, wprowadza do centralnej bazy danych i aktualizuje informacje o:
1)
klubach, organizacjach, stowarzyszeniach skupiających kibiców;
2)
obiektach, na terenie których są organizowane masowe imprezy sportowe;
3)
przemieszczaniu się uczestników masowych imprez sportowych i ich pobycie w miejscach organizowania tych imprez;
4)
środkach transportu, z jakich korzystają uczestnicy, miejscach zbiórek, trasach przejazdu oraz o liczebności grup uczestników;
5)
osobach, przeciwko którym toczy się postępowania karne lub przeciwko którym skierowano wniosek o ukaranie za czyn popełniony w związku z masową imprezą sportową;
6)
osobach, co do których zapadł prawomocny wyrok lub prawomocne orzeczenie o ukaraniu za przestępstwo albo wykroczenie, popełnione w związku z masową imprezą sportową;
7)
zaistniałych w związku z organizowanymi imprezami zbiorowych naruszeniach porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz chuligańskich zachowaniach;
8)
organizatorach masowych imprez sportowych i organizatorach przejazdu uczestników masowych imprez sportowych oraz miejscach pobytu podczas tych imprez.
2.
Komendant Główny Policji otrzymuje, wprowadza do centralnej bazy danych i aktualizuje informacje o:
1)
związkach i klubach sportowych;
2)
kalendarzu rozgrywek sportowych, z podaniem orientacyjnej liczby uczestników;
3)
instytucjach zagranicznych, właściwych do współpracy.
3.
Komendanci, o których mowa w ust. 1 i 2, rejestrują wpływ otrzymanych informacji, oznaczając ich zakres, datę i godzinę wpływu, podmiot zobowiązany oraz osobę upoważnioną do przekazywania informacji.