§ 3. - Sposób wyznaczania instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2013.608

Akt obowiązujący
Wersja od: 27 maja 2013 r.
§  3.
1.
Wniosek zawiera:
1)
nazwę instytucji, jej siedzibę i adres oraz rodzaj i formę prowadzonej działalności w lotnictwie cywilnym;
2)
rodzaj służby żeglugi powietrznej i wskazanie części przestrzeni powietrznej, w której instytucja ubiega się o wyznaczenie, oraz w przypadku instytucji, o której mowa w art. 9 rozporządzenia nr 550/2004 - rodzaj danych meteorologicznych, które instytucja będzie dostarczać;
3)
uzasadnienie wniosku.
2.
Do wniosku instytucja dołącza:
1)
kopię certyfikatu instytucji wraz z odpowiednią specyfikacją operacyjną poświadczone za zgodność z oryginałem - jeżeli były wydane;
2)
kopię planów biznesowych instytucji zawierających informacje w zakresie jej zasobów finansowych, ludzkich, posiadanej infrastruktury i technologii oraz sposobów zarządzania bezpieczeństwem - jeżeli nie były przedkładane Prezesowi Urzędu na podstawie pkt 2.1 lit. b załącznika IV do rozporządzenia nr 691/2010;
3)
opinię zarządzającego danym lotniskiem o tej instytucji - jeżeli wyznaczenie instytucji ma dotyczyć lotniskowych organów służb żeglugi powietrznej.