Sposób umorzenia długu obligacyjnego Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej.
Dz.U.1932.54.532
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SKARBU W POROZUMIENIU Z MINISTREM KOMUNIKACJI
z dnia 24 czerwca 1932 r.
w sprawie sposobu umorzenia długu obligacyjnego Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej.
W tym samym stosunku 15 złotych za 100 rubli spłacane będą procenty od obligacyj wymienionych w poprzednim ustępie, zaległe a nieprzedawnione do dnia 1 lipca 1932 roku.
Wypłata należności za obligacje i z tytułu procentów dokonywana będzie przez Kasę Główną Polskich Kolei Państwowych przy Ministerstwie Komunikacji za złożeniem ostemplowanych przez Urząd Długów Państwa obligacyj wraz z talonem przyczem w razie złożenia obligacyj bez talonu, wypłacona będzie tylko suma długu głównego.
Nieumorzone obligacje Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej emisji trzeciej z r. 1901, z wyjątkiem obligacyj, wylosowanych przed dniem 23 września 1916 r., będą umorzone zgodnie z planem umorzenia, stanowiącym załącznik do niniejszego rozporządzenia, przyczem w terminie 1 lipca 1932 r. umorzone będą trzy pierwsze raty półroczne, płatne w dniach 1 lipca 1931, 2 stycznia 1932 r., i 1 lipca 1932 r.
ZAŁĄCZNIK
PLAN UMORZENIA
PLAN UMORZENIA
L. raty | Data płatności | Spłata kapitału | Spłata odsetek | Razem | Pozostaje do umorzenia |
1 | 1.VII 1931 | 116.000 | 182.890 | 298.890 | 9.028.500 |
2 | 2.I 1932 | 118.000 | 180.570 | 298.570 | 8.910.500 |
3 | 1.VII 1932 | 120.000 | 178.210 | 298.210 | 8.790.500 |
4 | 2.I 1933 | 122.500 | 175.810 | 298.310 | 8.668.000 |
5 | 1.VII 1933 | 125.000 | 173.360 | 298.360 | 8.543.000 |
6 | 2.I 1934 | 127.500 | 170.860 | 298.360 | 8.415.500 |
7 | 1.VII 1934 | 130.000 | 168.310 | 298.310 | 8.285.500 |
8 | 2.I 1935 | 132.000 | 165.710 | 297.710 | 8.153.500 |
9 | 1.VII 1935 | 135.000 | 163.070 | 298.070 | 8.018.500 |
10 | 2.I 1936 | 137.500 | 160.370 | 297.870 | 7.881.000 |
11 | 1.VII 1936 | 140.500 | 157.620 | 298.120 | 7.740.500 |
12 | 2.I 1937 | 143.500 | 154.810 | 298.310 | 7.597.000 |
13 | 1.VII 1937 | 146.000 | 151.940 | 297.940 | 7.451.000 |
14 | 2.I 1938 | 149.000 | 149.020 | 298.020 | 7.302.000 |
15 | 1.VII 1938 | 152.000 | 146.040 | 298.040 | 7.150.000 |
16 | 2.I 1939 | 155.000 | 143.000 | 298.000 | 6.995.000 |
17 | 1.VII 1939 | 158.000 | 139.900 | 297.900 | 6.837.000 |
18 | 2.I 1940 | 161.500 | 136.740 | 298.240 | 6.675.500 |
19 | 1.VII 1940 | 164.500 | 135.510 | 298.010 | 6.511.000 |
20 | 2.I 1941 | 168.000 | 130.220 | 298.220 | 6.343.000 |
21 | 1.VII 1941 | 171.500 | 126.860 | 298.360 | 6.171.500 |
22 | 2.I 1942 | 174.500 | 123.430 | 297.930 | 5.997.000 |
23 | 1.VII 1942 | 178.000 | 119.940 | 297.940 | 5.819.000 |
24 | 2.I 1943 | 182.000 | 116.380 | 298.380 | 5.637.000 |
25 | 1.VII 1943 | 185.500 | 112.740 | 298.240 | 5.451.500 |
26 | 2.I 1944 | 189.000 | 109.030 | 298.030 | 5.262.500 |
27 | 1.VII 1944 | 193.000 | 105.250 | 298.250 | 5.069.500 |
28 | 2.I 1945 | 196.500 | 101.390 | 297.890 | 4.873.000 |
29 | 1.VII 1945 | 200.500 | 97.460 | 297.960 | 4.672.500 |
30 | 2.I 1946 | 204.500 | 93.450 | 297.950 | 4.468.000 |
31 | 1.VII 1946 | 209.000 | 89.360 | 298.360 | 4.259.000 |
32 | 2.I 1947 | 213.000 | 85.180 | 298.180 | 4.046.000 |
33 | 1.VII 1947 | 217.000 | 80.920 | 297.920 | 3.829.000 |
34 | 2.I 1948 | 221.500 | 76.580 | 298.080 | 3.607.500 |
35 | 1.VII 1948 | 226.000 | 72.150 | 298.150 | 3.381.500 |
36 | 2.I 1949 | 230.500 | 67.630 | 298.130 | 3.151.000 |
37 | 1.VII 1949 | 235.000 | 63.020 | 298.020 | 2.916.000 |
38 | 2.I 1950 | 240.000 | 58.320 | 298.320 | 2.676.000 |
39 | 1.VII 1950 | 244.500 | 53.520 | 298.020 | 2.431.500 |
40 | 2.I 1951 | 249.500 | 48.630 | 298.130 | 2.182.000 |
41 | 1.VII 1951 | 254.500 | 43.640 | 298.140 | 1.927.500 |
42 | 2.I 1952 | 259.500 | 38.550 | 298.050 | 1.668.000 |
43 | 1.VII 1952 | 265.000 | 33.360 | 298.360 | 1.403.000 |
44 | 2.I 1953 | 270.000 | 28.060 | 298.060 | 1.133.000 |
45 | 1.VII 1953 | 275.500 | 22.660 | 298.160 | 857.500 |
46 | 2.I 1954 | 281.000 | 17.150 | 298.150 | 576.500 |
47 | 1.VII 1954 | 286.500 | 11.530 | 298.030 | 290.000 |
48 | 2.I 1955 | 290.000 | 5.800 | 295.800 | - |
9.144.500 | 5.163.950 | 14.308.450 | - |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »