Sposób umorzenia długu obligacyjnego Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1932.54.532

Akt utracił moc
Wersja od: 30 czerwca 1932 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SKARBU W POROZUMIENIU Z MINISTREM KOMUNIKACJI
z dnia 24 czerwca 1932 r.
w sprawie sposobu umorzenia długu obligacyjnego Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej.

Na podstawie art. 2, 3 i 7 ustawy z dnia 15 marca 1932 r. o nieumorzonym długu obligacyjnym Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej (Dz. U. R. P. Nr. 28, poz. 273) zarządza się co następuje:
Nieumorzone obligacje Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej emisji pierwszej z roku 1887, drugiej z r. 1895 oraz czwartej z r. 1909, zgłoszone do zarejestrowania zgodnie z § 1 i 2 rozporządzenia Ministra Skarbu w porozumieniu z Ministrem Komunikacji z dnia 30 marca 1932 r. (Dz. U. R. P. Nr. 28, poz. 274) i ostemplowane przez Urząd Długów Państwa, jako stanowiące w dniu 21 maja 1924 r. własność obywateli polskich, spłacane będą od dnia 1 lipca 1932 r. w stosunku 15 złotych za 100 rubli.

W tym samym stosunku 15 złotych za 100 rubli spłacane będą procenty od obligacyj wymienionych w poprzednim ustępie, zaległe a nieprzedawnione do dnia 1 lipca 1932 roku.

Wypłata należności za obligacje i z tytułu procentów dokonywana będzie przez Kasę Główną Polskich Kolei Państwowych przy Ministerstwie Komunikacji za złożeniem ostemplowanych przez Urząd Długów Państwa obligacyj wraz z talonem przyczem w razie złożenia obligacyj bez talonu, wypłacona będzie tylko suma długu głównego.

Nieumorzone obligacje Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej emisji trzeciej z r. 1901, z wyjątkiem obligacyj, wylosowanych przed dniem 23 września 1916 r., będą umorzone zgodnie z planem umorzenia, stanowiącym załącznik do niniejszego rozporządzenia, przyczem w terminie 1 lipca 1932 r. umorzone będą trzy pierwsze raty półroczne, płatne w dniach 1 lipca 1931, 2 stycznia 1932 r., i 1 lipca 1932 r.

Rozporządzenie niniejsze wchodzi w życie z. dniem ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK 

PLAN UMORZENIA

długu obligacyjnego Towarzystwa Drogi Żelaznej Fabryczno-Łódzkiej emisji trzeciej z r. 1901 na sumę 9.144.000 marek Rzeszy Niemieckiej.
L. ratyData płatnościSpłata kapitałuSpłata odsetekRazemPozostaje do umorzenia
11.VII 1931116.000182.890298.8909.028.500
22.I 1932118.000180.570298.5708.910.500
31.VII 1932120.000178.210298.2108.790.500
42.I 1933122.500175.810298.3108.668.000
51.VII 1933125.000173.360298.3608.543.000
62.I 1934127.500170.860298.3608.415.500
71.VII 1934130.000168.310298.3108.285.500
82.I 1935132.000165.710297.7108.153.500
91.VII 1935135.000163.070298.0708.018.500
102.I 1936137.500160.370297.8707.881.000
111.VII 1936140.500157.620298.1207.740.500
122.I 1937143.500154.810298.3107.597.000
131.VII 1937146.000151.940297.9407.451.000
142.I 1938149.000149.020298.0207.302.000
151.VII 1938152.000146.040298.0407.150.000
162.I 1939155.000143.000298.0006.995.000
171.VII 1939158.000139.900297.9006.837.000
182.I 1940161.500136.740298.2406.675.500
191.VII 1940164.500135.510298.0106.511.000
202.I 1941168.000130.220298.2206.343.000
211.VII 1941171.500126.860298.3606.171.500
222.I 1942174.500123.430297.9305.997.000
231.VII 1942178.000119.940297.9405.819.000
242.I 1943182.000116.380298.3805.637.000
251.VII 1943185.500112.740298.2405.451.500
262.I 1944189.000109.030298.0305.262.500
271.VII 1944193.000105.250298.2505.069.500
282.I 1945196.500101.390297.8904.873.000
291.VII 1945200.50097.460297.9604.672.500
302.I 1946204.50093.450297.9504.468.000
311.VII 1946209.00089.360298.3604.259.000
322.I 1947213.00085.180298.1804.046.000
331.VII 1947217.00080.920297.9203.829.000
342.I 1948221.50076.580298.0803.607.500
351.VII 1948226.00072.150298.1503.381.500
362.I 1949230.50067.630298.1303.151.000
371.VII 1949235.00063.020298.0202.916.000
382.I 1950240.00058.320298.3202.676.000
391.VII 1950244.50053.520298.0202.431.500
402.I 1951249.50048.630298.1302.182.000
411.VII 1951254.50043.640298.1401.927.500
422.I 1952259.50038.550298.0501.668.000
431.VII 1952265.00033.360298.3601.403.000
442.I 1953270.00028.060298.0601.133.000
451.VII 1953275.50022.660298.160857.500
462.I 1954281.00017.150298.150576.500
471.VII 1954286.50011.530298.030290.000
482.I 1955290.0005.800295.800-
9.144.5005.163.95014.308.450-