Zakres danych umieszczanych na liście pilotów obejmuje:
1)
imię i nazwisko pilota;
2)
datę wpisania pilota na listę pilotów;
3)
numer dyplomu i datę ważności dyplomu pilota oraz wskazanie organu, który wydał dyplom;
4)
posiadane przez pilota uprawnienia pilotowe i ewentualne ich ograniczenia;
5)
informacje dotyczące zawieszenia posiadanych przez pilota uprawnień, w tym jego przyczynę, podstawę prawną i okres, na jaki uprawnienia pilota zostały zawieszone;
6)
informację o skreśleniu pilota z listy pilotów, ze wskazaniem daty i podstawy skreślenia.
2.
W przypadku skreślenia pilota z listy pilotów informacje, o których mowa w ust. 1, mogą zostać usunięte nie wcześniej niż po upływie 24 miesięcy od dnia skreślenia go z listy.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .