§ 7. - Sposób składania wniosków o wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych oraz zgłaszania zmian danych objętych tym wpisem.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.211.2053

Akt utracił moc
Wersja od: 12 grudnia 2003 r.
§  7. 
Do zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:
1)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że zgłoszenie dotyczące agenta ubezpieczeniowego zostało sporządzone na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 1, dotyczących zgłaszanych zmian;
2)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że osoba wykonująca czynności agencyjne spełnia wymogi określone w art. 9 ust. 1 ustawy i że zgłoszenie zostało sporządzone na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 2;
3)
w przypadku podmiotu wykonującego działalność agencyjną jako uzupełniającą do podstawowej działalności gospodarczej oświadczenie zakładu ubezpieczeń, że zostały spełnione wymogi określone w art. 10 ust. 1 ustawy.