§ 7. - Sposób składania wniosków o wpis albo o zamianę wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych oraz wykaz dokumentów dołączanych do takich wniosków.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.125.1052

Akt utracił moc
Wersja od: 8 lipca 2005 r.
§  7.
Do wniosku o zmianę wpisu dołącza się następujące dokumenty:
1)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że wniosek o zmianę wpisu dotyczący agenta ubezpieczeniowego został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 1;
2)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne spełnia warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy i że wniosek o zmianę wpisu został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 2;
3)
w przypadku gdy agent ubezpieczeniowy utracił status banku, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej albo przestał spełniać przesłanki uznania za podmiot, do którego stosuje się szczególne zasady w zakresie spełniania przez osoby fizyczne wykonujące czynności agencyjne warunku, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 5 ustawy, oświadczenie zakładu ubezpieczeń w tym zakresie;
4)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że osoby wymienione w art. 9 ust. 1a ustawy spełniają warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy i że wniosek o zmianę wpisu został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 2.